Hallo iedereen,
Ik had via wifi telenet homespot gevonden, en heb een telenet account (tv, telefoon, internet packet)
En nu wou ik vragen of Telenet Homespot om op te gaan via wifi (met mn laptop of gsm)
Of dat gratis is?
Hallo iedereen,
Ik had via wifi telenet homespot gevonden, en heb een telenet account (tv, telefoon, internet packet)
En nu wou ik vragen of Telenet Homespot om op te gaan via wifi (met mn laptop of gsm)
Of dat gratis is?
neen is niet gratis... ( niet voor 100 % zeker )
Ik zit bij Telenet. Je moet thuis een draadloze verbinding hebben en ter beschikking zetten als Homespot. Dan pas zal Telenet je een inlogcode geven die je in gans België kan gebruiken.
Zover ik in je vorige topics las had je nog geen draadloos internet, dus kan je best jouw ouders laten bellen naar Telenet om het draadloos internet te installeren en open te stellen als Homespot. Dan krijg je jouw gegevens die 4 familie leden mogen gebruiken én je mag maar max 2 GB / maand verbruiken.
Het is gratis bij bepaalde paketten. Dit moet je nakijken op Telenet-website.
ik heb dit al een hele tijd actief staan,
dit kost niets extra.
er is maar 1 nadeel, en dta is als je internet thuis op is kan je niet op de hotspot. maar naar mijn weten heb ik geen limiet om die hotspot zoals Ferhat.Remory
ik kan er mijn datalimiet van thuis mee opgebruiken. eenmaal dat op is dan kan ik alleen thuis op smallband zitten en op geen enkele hotspot
tenzij ik dan wel zou betalen voor 2Gb extra
wij hebben Business Shake L ( weet niet of het daaraan ligt)
Beste,
Ik werk zelf deels voor Telenet,
het zit zo: eerst was het dat je zelf de homespot aan moest hebben om gebruik te maken van de andere homespots,
dus had je een draadloze modem nodig meestal de doc 3, maar nu is dat verandert, nu is het zo als je een internet pakket hebt kun je daar gratis gebruik van maken max 2 GB maandelijks.
Milan de Vries
En wat als je meer dan 2 GB hebt verbruikt? Moet je dan betalen?
Neen, maar ze streven er wel naar dat je max 2 GB / maand gebruikt
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!