Beste,
Ik ben momenteel bezig met designen, en heb het nu aardig onder de knie. Omdat ik graag een eigen design bedrijfje (Particulier) wil starten, ben ik op het idee gekomen. Om designs voor een spotprijs te maken voor jullie. Met dit geld ga ik ervoor zorgen dat mijn website + Domein + Host online kan. Zodat ik heel goedkoop lay-outs kan ontwerpen.
Wil jij dus een eigen design, bestel hem dan nu.
Welke maten maak je?
1. 800 x 600
2. 1024 x 768 (Voorkeur)
Wat is de prijs?
Er is 1 prijs voor ieder design deze prijs is 7,50 euro
Hoe kan ik bestellen?
Om te bestellen vermeld je het volgende in een reactie in dit topic.
Naam:
Msn Adres: Gelieve even via PB melden. [i](Vanwege regels CriminalsPoint)[/i]
Kleuren: [i]Eigen fantasie van mij is ook mogelijk![/i]
Maat: [i]800 x 600 / 1024 x 768[/i]
Categorie: [i]Vakantie / Reizen / Spellen / Winkel etc.
Hoe kan ik betalen, en wat zijn de prijzen?
Nederland
1. Telefoon: 12,00 Euro
2. SMS: 6,00 Euro
3. Ideal: 8,50 Euro
4. Wallie: 7,50 Euro
België
1. Telefoon: 12,00 Euro
2. SMS: 6,00 Euro
3. Wallie: 7,50 Euro
Hoe krijg ik het geleverd?
Zodra de bestelling door u is gedaan gaan wij eerst alle bij elkaar pakken en uw design maken. U controleert uw design en wij lossen eventuele fouten en of aanpassingen die u wilt hebben kosteloos op. Zodra uw design af en goed is. Krijgt u een betaal link, Vergeet niet: de code op te schrijven. Deze dient u te vermelden in een reactie op onze e-mail/PriveBericht. Zodra de betaling succesvol is ontvangen zult u binnen 24 uur, uw design ontvangen op het door u opgegeven e-mail adres.
Wat krijg ik geleverd?
U krijgt van ons de PSD file geleverd. Tevens zit er een klein tekst bestandje bij met een msn adres, van een baser. Deze baser sliced/based voor 5,00 Euro per design. Dit is dus erg goedkoop.
Voorwaarden van baser onder voorbehoud. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor schade aan uw design, of eventueel het niet kunnen contacteren van deze persoon
Indien u meer informatie wenst kunt u contact opnemen via de onderstaande opties:
Privebericht: http://www.criminalspoint.com/pb/nieuw/175.html
Msn: [email protected]
E-mail: [email protected]
Telefoon: 06 - 24 12 00 65
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter