Hier geef ik geen reactie meer op.
Zoals een oud spreekwoord luid: Je moet iemand geloven tot het tegen deel is bewezen.
Hier zal ik ook dan niet verder op ingaan omdat het de sfeer naar mijn mening gaat beïnvloeden.
Hier geef ik geen reactie meer op.
Zoals een oud spreekwoord luid: Je moet iemand geloven tot het tegen deel is bewezen.
Hier zal ik ook dan niet verder op ingaan omdat het de sfeer naar mijn mening gaat beïnvloeden.
Dat is geen spreekwoord. Het luidt als volgt: Iemand is ONSCHULDIG tot het tegendeel is bewezen. Verder lijk jij mij meer een fan van anonymous dinges dan een "lid". Je zegt zelf dat je niks van scripten af weet dus tja.
Dat is geen spreekwoord. Het luidt als volgt: Iemand is ONSCHULDIG tot het tegendeel is bewezen. Verder lijk jij mij meer een fan van anonymous dinges dan een "lid". Je zegt zelf dat je niks van scripten af weet dus tja.
Hier wel bij ons in het dorp.
Wij hebben Dorpsspreekwoorden.
Tevens hoef ik daar voor niks van scripten te weten als ik zoals ik eerder zei achter de schermen werk.
Dit is de laatste letter die ik eraan toevoeg.
Spreekwoorden en wel of niet Anonymous aanhangers kan ik me niet echt druk om maken, misschien moeten jullie dat ook maar niet meer doen.
Grote bedrijven zoals banken hebben vaak een heel applicatielandschap. In het verleden zijn er allerlei softwarepakketten aangeschaft of gerealiseerd voor specifieke taken binnen deze bedrijven. De software wordt vaak via allerlei lijntjes met elkaar verbonden. Echter, doordat softwarepakketten verouderen en soms de originele ontwikkelaars niet meer beschikbaar zijn kan het een langslepende en dure kwestie worden om software te vervangen waar veel kennis voor nodig is. Miljoenen regels zijn dan zeker niet ongebruikelijk.
Natuurlijk sluipen er in de software van banken ook bugs. Kijk eens hoeveel security patches Windows heeft gekregen? Het is wellicht niet te vergelijken, maar je kunt zeker niet verwachten dat er in de software van banken nooit iets mis zal gaan. Je kunt ze hooguit dwingen aan protocollen te voldoen, en dat gebeurt ook echt wel.
GEWELDIG, Me bankrekening is geblokkeerd zonder reden
Nu kan ik niet bij me geld komen..
Zal ik blijven wachten ivb met deze storing of moet ik al dingen proberen te regelen?
GEWELDIG, Me bankrekening is geblokkeerd zonder reden
Nu kan ik niet bij me geld komen..
Zal ik blijven wachten ivb met deze storing of moet ik al dingen proberen te regelen?
Ik zou al wel even kijken waarom die geblokkeerd is, denk niet dat een geblokkeerd bankrekening normaal is.
Maar met geblokkeerd bedoel je dat je niet kunt pinnen(bijvoorbeeld bij de kassa)?
Is al gefixt, godzijdank.
Geen idee waarom, misschien dat me wachtwoord was verlopen ofsow als dat mogelijk is?
Maar ik wou simpelweg inloggen.. kreeg ik een melding dat ik geblokkeerd was ofsow
Is al gefixt, godzijdank.
Geen idee waarom, misschien dat me wachtwoord was verlopen ofsow als dat mogelijk is?
Maar ik wou simpelweg inloggen.. kreeg ik een melding dat ik geblokkeerd was ofsow![]()
Ja.
ING is nog aan het sukkelen.
Nu is het ook de overheid die vandaag problemen heeft.
Iedereen kan Anonymous zijn en niemand
Op zich zijn er al veel jongeren van 17-18 jaar opgepakt de laatste maanden, omdat ze zogezegd 'lid' zijn van Anonymous.
In werkelijkheid zijn ze geen lid en zijn ze gewoon dom genoeg om de instructies van iemand in 1 of andere torrent of artikel te volgen en mee te doen.
Het kan goed zijn dat ze uiteindelijk alleen bezig zijn en dat deze personen geen enkele voldoende beveiligingsmaatregel hebben genomen - waardoor de politie hen ziet en hen aanpakt.
De poster van de torrent kun je dus bv bijna niet pakken.
De echte pro's, die blijven onvindbaar en die zetten heus geen anderen in voor hun 'doelwit'
Die hebben gewoon een botnetje dat ze achter een hoop proxies besturen.
On topic: het moeten wel hele zware aanvallen zijn geweest.
Banken hebben heus geen kleine infrastructuur...
Bovendien testen ze regelmatig op dit soort aanvallen, moet van hun audit.
Hallo K.Rens.
Dat neem ik aan.
Vooral als ik de verbing kan testen.
Als het bij Habbo Hotel al niet lukt.
Dan al zeker niet bij een bank. Maar het blijft MS-DOS.
Verder kan de overheid ook weer beginnen.
Die hebben het vandaag voor de kiezen gehad.
ING Blijft maar last houden van downtime's, leuk als je bij de ing zit en je kan gewoon continu niks doen.
AMSTERDAM - ING had vandaag opnieuw last van een storing. Door een DDoS-aanval waren Mijn ING, iDeal en de mobiele app beperkt beschikbaar. Het webcare-team meldde op twitter dt de aanval succes is afgeslagen en de ING-diensten weer beschikbaar zijn. Dankzij de verhoogde veiligheidsmaatregelen zijn de functionaliteiten mogelijk beperkt beschikbaar.
Ook gisteravond lag het internet- en mobielbankieren tijdelijk plat nadat de bank doelwit was van een cyberaanval.
De bank heeft al langer last van storingen. Afgelopen vrijdag werd de bank slachtoffer van een hackaanval. Ook lag betalingssysteem iDeal stil, waar alle banken last van hadden.
BRON: http://www.telegraaf.nl/dft/ni…uw_storing_bij_ING__.html
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!