Beste Ict'ers,
Ik heb al een hele poos zin om een eigen webhosting site te beginnen (niet te groot maar goede kwaliteit).
Nu ben ik zelf niet zo'n held in het ontwikkelen van een eigen website en klantenpaneel, dus ik ben op zoek naar iemand die interesse heeft om mij hiermee te helpen en samen met mij een goede webhosting site te maken en te onderhouden.
Wat mijn plannen zijn:
- beginnen met een reseller hosting, die ik denk al gevonden te hebben, als alles goed draait misschien onze eigen servers aanschaffen
- We moeten goede prijzen aanbieden, ik heb al wat paketten in gedachten die goed zullen verkopen mits kwalitatieve site
- Om klanten te krijgen wil ik focussen op naambekendheid en de zogenaamde "mond op mond reclame", dit kunnen we doen door wat reclame te maken en vooral door goede support en kwaliteit
te leveren.
- Domeinnamen zou ik zeker in het beginnen verkopen via een API van goedkope "domeinboeren" zoals Versio etc.
- Ik zou willen beginnen in Nederland en België aangezien we die markt het beste kennen, later kunnen we evt. overschakelen op een internationale site.
Taakverdeling:
- Ik neem de support afdeling + de marketing voor mijn rekening
- Het belangrijkste dat u moet doen is een goede website bouwen en evt. mee wat investeren (we moeten al niet investeren in servers)
Winstverdeling:
Over de winst verdeling moeten we eens samen overleggen, dat is afhankelijk van wat u allemaal kan bijdragen aan de website.
Indien je geïnteresseerd bent of meer uitleg wenst, neem dan zeker contact met me op via een privébericht of stuur me je skypenaam toe via PB.
MVG
Sam