Textare automatic enters
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik denk dat je textarea bedoeld en niet textare, hoewel dat er allebei niks mee te maken heeft.
Je code die automatisch een enter doet, bestaat al. PHP heeft namelijk een functie nl2br. Probeer die eens te gebruiken.
-
-
Euh, 'die site' is de PHP-documentatie? En in die documentatie staat een functie nl2br() beschreven, die doet wat jij wilt. Jouw hele str_replace is dus nergens goed voor.
-
Dan moet het zo?
maar dan krijg ik:CodeParse error: syntax error, unexpected T_STRING in C:\Users\coolb_000\Desktop\New folder (2)\root\admin\class\housekeeping.php on line 134
En als ik dit gebruik:
PHPfunction nl2br2($pagecontent) { $pagecontent = str_replace(array("\r\n", "\r", "\n"), "<br />", $pagecontent); return $pagecontent; }
Heb ik weer hetzelfde probleem -
wat is lijn 134?
-
-
Ik stel voor dat je je oogkleppen eerst afdoet en dan de volgende vraag stelt, want dit is wel een beetje triest.
Als je goed kijkt op php.net zie je zelfs letterlijk een voorbeeld staan:
Lees de hele pagina maar eens door i.p.v. random stukken te kopiëren en in je code te plakken.
zwpgangster: Who cares?
-
Hallo,
Kijk eens naar de syntax die je gebruikt.
Gezien het feit dat je om de haverklap wat vraagt lijkt het erop dat je php niet kent. Zeker aangezien dit gewoon het kennen en kunnen van basis php syntax is.Probeer eerst eens php te leren of huur iemand in, want mensen vinden gaan op een gegeven moment dit niet fijn vinden (als ze dat al niet vinden).
Verder zul jij waarschijnlijk nl2br($text) moeten gebruiken.
Mvg,
Tim -
dit is fout:
string $pagecontent [, bool $is_xhtml = true ]
-
-
Waarom lees je niks?
Niet om het een of ander maar je zet jezelf behoorlijk voor schut momenteel, leer eerst eens wat die functie kan en doet. -
En als je met HTML5 werkt moet je wel met php5 werken.
-
En als je met HTML5 werkt moet je wel met php5 werken.
Hoezo MOET ? kan gewoon programmeren met HTML5 hoor niks speciaals aan..
-
Ik bedoelde natuurlijk str_replace want nl2br ondersteunt geen <br>. Er staat (volgensmij) wel maar dan wordt de output leeg.
-
Ik bedoelde natuurlijk str_replace want nl2br ondersteunt geen <br>. Er staat (volgensmij) wel maar dan wordt de output leeg.
Hallo,nl2br ondersteunt XHTML, oftewel met een ending slash.
Mvg,
Tim -
Maar geen <br>, dus daarom zeg ik dat even.
-
Maar geen <br>, dus daarom zeg ik dat even.
Hallo,Ondersteunt die ook. Gewoon tweede parameter op false zetten. Is te lezen in beschrijving van php.net
Mvg,
Tim -
Nou, bij mij werkt dat anders niet. Daarom zeg ik dat ook.
-
bramieboy100
Ik zie op PHP.net duidelijk staan bij de parameters, "Whether to use XHTML compatible line breaks or not.".
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!