Silverlights

  • Ik ben laatst een nieuwe site begonnen.
    url= http://www.Silverlights.org


    Hij is nog niet klaar maar de basis ligt er. Het is een Ogame Clone alleen dan met wat extra's.


    Mijn vraag is of jullie eens willen kijken en wat ik nog moet veranderen. Ik ben nieuw met dit soort dingen en php/msql ik doe mijn best..


    Ik vraag om een prof. reactie. Graag geen reacties die mij de grond inboren..


    Site werkt NOG niet optimaal in Internet Explorer. (mijn excuses hiervoor maar ik kan het probleem nog niet echt vinden)


    Tevens wil ik jullie vragen wat er nog mist ( naast het forum en beloptie :P ). Als je fouten ziet ook graag laten weten :D


    Alvast bedank voor het kijken.


    Met vriendelijke Groet,


    Lars


    demo login
    gebruikersnaam: test
    wachtwoord: test


    Voor mensen met I-E Zet lettertype na inloggen op extra groot dit doe je door op beeld ----> lettertype -----> Extra Groot


    Tijdelijke fout ik ga eraan werken....

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • bedankt.


    Maar adverteren/domein/hosting kosten geld :) en enige terugverdiensten zijn altijd welkom ^^ Beloptie gaat geen grondstoffen inkopen worden ofzo.. Beloptie moet het spel makkelijke maken maar moet je zeker geen heftige voorsprong geven op mensen die niet bellen..


    Denk maar aan TW :P

  • webdam-x


    Hier ben ik mij van bewust ikzelf verwacht geen grote problemen.. maarja ik weet hier ook niet veel van :P


    Ik bezit dit domein al zo een 5 jaar :P en heb er nog helemaal niks mee gedaan..


    Bedankt voor de reacties Meer zijn altijd welkom (xD)


    Lars

  • Klopt iig niks van je engels
    "in an Massive universe" zou moeten zijn "in a massive universe"


    "Explorer" zou moeten zijn "Explore"


    en hoofdletter gebruik midden in een zin?

  • [offtopic]

    Citaat van JeroenH

    Klopt iig niks van je engels


    Van jou Nederlands klopt ook "iig" niks. :p[/offtopic]


    Wel een leuk spel. Origineel, is eens iets anders dan al die maffia-games! :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!