Probleem gratis scheermesjes

• Hallo iedereen,
    Mijn moeder had van ergens iets gevonden van gratis scheermesjes,
    je moest alleen de verzendkosten betalen.
    Nadien ontving ze een brief met daarop dat ze elke keer dat er scheermesjes verzonden werd dat ze hiervoor moest betalen en dat dit een lange periode verder blijft gaan.
    Nu hebben we hiervoor op de site het opgezegd en voor de zekerheid contact opgenomen en vermeld dat we dus ermee wouden stoppen.

En nu hebben we vandaag toch het pakketje toegekregen met een overschrijvingsformulier.

Wat kunnen we hier nog aan doen?
    Via de telefoon lijn hebben we het ook al geprobeerd maar daar loopt elke keer iets mis.

Alvast bedankt.
    Met vriendelijke groet R.Haentjens

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ugh dit heb ik ook gehad, waarbij ik allemaal vreemde troep vanuit duitsland verzonden kreeg maar daarbij had ik niet eens ergens voor getekent of ingeschreven en toch verwachten ze dat ik de verzendkosten ging betalen ja daaag.. :|

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Stuur een aangetekende brief naar het bedrijf toe waarbij je duidelijk vermeld dat je het geheel opzegt (vergeet de datum niet!)
    Als je daarna nog steeds die pakketjes binnen krijgt, zou ik ze even bellen.

Het mooie als je een aangetekende brief stuurt, is dat je deze eventueel voor juridische zaken kan gebruiken, en jij kan zien of hij aangekomen is of niet. Als hij is aangekomen, dan kan je de brief ook beschouwen als gelezen.

Blijven ze nu toch nog pakketje sturen, dan zou ik bellen met je rechtsbijstandsverzekering. Deze zullen je, aan de hand van de aangetekende brief, veder helpen.

Ik zou ondertussen ook even kijken hoe 't zit in de algemene voorwaarde van waar je die mesjes besteld hebt. Het gebeurd erg vaak dat mensen iets gratis aanbieden, en dat er in de kleine lettertjes staat dat je een abonnement aangaat die 12 maanden of duurt ofzo. Kijk het nog even na.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!