Twitter Follows [ Te koop ]

  • Beste Ictscripters,


    Informatie:
    Wilt u veel volgers op Twitter? de volgers die je niet een voor een moet vinden?
    Je kunt het ze hier kopen, je kunt je account lekker populair maken met maar paar stappen!


    Pakket:
    - In een Pakket zit Gemiddeld 30.000 - 50.000 Twitter Follows
    - De levering is binnen 72 uur Maximaal
    - Het zijn geen echte mensen!
    - U heeft alleen de Twitter naam te geven!


    Follows:
    - De follows blijven een lange tijd
    - Wees zelf actief ( U keuze natuurlijk )
    - De kans op meer mensen wordt vergroot!


    Kosten:
    De pakket kost 10 euro alles wordt netjes
    afgeleverd op de account die u wilt!


    Betaling
    PayPal - Overschrijving


    Extra Informatie:
    Ik heb een lange tijd het zelf gebruikt na een tijd kwamen er steeds echte mensen
    in het plaats dus je hebt meer vergroting kans op meer follows en verkocht tweets voor echt geld
    en verdiende het geld sneller terug en het was erg simpel!



    Voor Vragen of interesse in Topic/Bericht


    Met vriendelijke groet,
    CP

  • Echter vindt ik ze zelf niet echt super nep redelijk
    Ik ben door die Volgers wel aan echte volgers gekomen en simpel weg naar geld
    Het zijn Internationale en Nl kunnen vaak tussen komen


    Met vriendelijke groet,
    CP

  • Hierbij wil even wat melden, had een twitter account via deze persoon geregeld, na een maand waren er 70.000 weg... Als het bots zijn, hoe kunnen ze dan verdwijnen ?



    Ja hoor ferhat eigen schuld dikke buld
    Je koopt mijn account had er 100.000+ en zelf kreeg ik meer zonder iets te doen


    Wat jij doet is je unvolgde iedereen behalve 3 mensen verwacht je dan dat je follows vooraltijd je gaan volgen?
    Je post tweets waar niks om gaan ben je nauw je serieus of wat


    Toen ik je de account gaf was de account super postief
    en kreeg veel verdiensten erdoor en genoeg reclame voor mensen gemaakt
    Het is je eigen keuze wat je met je account doet maar als je maar 1 mens gaat volgen
    en per dag gaat tweeten wat je de laatst uren hebt gedaan dat weet ik zeker niemand gaat dat echt volgen


    Ik kreeg in ruil iets waar ik spijt van kreeg daardoor zoveel onzin problemen gehad waar je zelf moei van werd
    Je kunt iedereen vragen die echt verstand van heeft en je gaat merken dat ik gelijk krijg ;)

  • Refferalboy, hij zegt dat er na een maand de 70.000 weg waren.. als het bots zijn en jij ze hebt geregeld.. wat is er dan zo logisch dat ze zomaar verdwijnen? Als ik dit zou willen kopen, dan wil ik ook echt garantie dat ze blijven.
    en als het zijn account nu is, bepaald hij als het goed is ook wie hij wilt followen en wie niet, onze dagelijkse activiteiten posten vele mensen gewoon op twitter.. daar word het, ook het meest voor gebruikt.


    en iemand die niemand volgt kan ook veel volgers hebben of erg populair zijn.
    zie: https://twitter.com/DalaiLama
    of een wat minder erge versie, maar die zoals je zei.. ook maar 1 zelf volgt^^
    https://twitter.com/freekjonge


    zo zijn er nog miljoenen anderen.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.



  • Beste


    Dat snap ik zeker maar er zijn veel verschillen hier aanverbonden


    Als een bekende iemand het aanmaakt weet je zeker dat die er paar miljoen simpel bereikt
    Of hangt aan de naam af ik zelf had een Game account en plaatse veel game tweets


    Ik had er 80.000 Gekocht en had zelf 30.000 Zelf erbij gekregen
    door mensen die me volgde ik hun terug volgde en actief tweets posten
    De follows werken super vond ik zelf


    Als u interesse hebt hoor ik het wel

  • Je hebt nog steeds niet verklaart waarom die bots verdwijnen? Ik denk niet dat het bots iets uitmaakt of je nuttige dingen post of niet?



    Beste


    Kun jij voor mij iemand vinden die jouw 100% verzekerd dat de bots vooraltijd blijven
    Ik weet de antwoord nee is gelogen ik regel ze goed en ze blijven voor een lange tijd
    En ze zijn niet de 1 dag follow ze blijven een erg lange tijd ;)


    Genoeg tijd om het geld terug te verdienen

  • Ze retweeten dus waarschijnlijk ook niet en zult daardoor denk ik ook geen ander publiek bereiken. Verder vraag ik mij af of u ooit van interpunctie gehoord heeft? Ik moet zeer mijn best doen om uw berichten goed te kunnen lezen.


    Maar verder ontopic:


    mijn vraag is: hoe zorgen die nep accounts er dan voor dat jij een groter aantal followers krijgt? als ze niet retweeten zien andere mensen het toch nog steeds niet?

  • Klopt en je krijgt daardoor meer volgers
    dus sneller geld verdienen via tweets


    Ferhat ik ga niks leveren je ging eigenlijk voor het account
    je kunt niet nu opeens van gedachtenis veranderen en zeggen geef me volgers erbij?


    Graag nu ON TOPIC

  • Je geeft rare informatie vrij. Ik heb meerdere malen bots gekocht en deze blijven ook.


    Het woord bots wil zeggen dat dit neppe accounts zijn en enkel de statistieken van je twitter account verhogen qua volgers. Dit heeft dus niks te maken betreft het aantal tweets dat je plaatst.


    Dus verkoop je nu bots of verkoop je een dienst waarbij jij mensen gaat volgen in de hoop dat ze jou terugvolgen. Want in dat geval heeft het inderdaad wel nut dat het twitter account actief is . Al vraag ik me af of je dit niet gewoon via een website als http://www.addmefast.com doet...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!