Uhm, bier glazen van oude legende's van FC Twente. O.a Epi Drost enz was een verzameling toen

Show je bureau
- baldex
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Citaat van woetie
Hallo,
check this out;)Dit is alleen nog maar de bureau eh jongens;)
Wat moet je in godsnaam met 6 Computers :O?
[offtopic]Kan je Windows 7 Gratis downloaden? Zoja linkje (A)?[/offtopic] -
Voor alle duidelijkheid, woetie probeert gewoon wat op te scheppen!
De linkse vaste computer en de linkse laptop zijn enkel van hem...
De middelste vaste computer is van ons kleine broertje en de middelste laptop van onze ouders.
De rechtse vaste computer en rechtse laptop zijn van mij...
Normaal staan zijn laptop en die van onze ouders niet op die tafel dus is er veel meer plaats:p
-
-
almost whole family on cp (xD)
-
ik zal ff foto van mijn buro maken als we verhuisd zijn en alles binnen hebben enzo ik maak een game kamer met ps3 xbox wii 4 ibooks 2 imacs 2 hp lappie en 1 hp pc
kijk maar dan welke mooie is ><
-
Ik denk idd niet dat je veel aan 5 pcs hebt ofzo ><
[offtopic]Kan je die Windows 7 Skin gratis downloaden?[/offtopic]
-
-
Omg cwcw, jij bent gestoord ik mag al blij zyn met een PS3 en imac sjezus.
-
Ik vraag me nu echt af wat je aan een macbook hebt...
Enigste voordeel dat ik me kan bedenken is dat het weinig geheugen vreet, ma verder? Lijkt me alleen maar lastig :p -
Citaat van W0utR
Wat is er lastig aan? het is even groot als een gewone laptop, je hebt voor elk programma een alternatief.
Kan me echt niet inbeelden wat er lastig aan is.
En kom niet af dat je niet kan gamen, want daarom heb ik een macbook gekocht, omdat ik niet game, dus dat is geen minpunt voor de meeste bezitters.
Trouwens, je kan toch ook een soort applicatie erin gooien die gewoon .exe kan openen dus ook games? -
-
Lol ik, W0utr en Jesse hebben 't zelfde bureau :p
-
Maar waarom zou je dan zo'n moeite doen om windows applicaties te kunnen openen terwijl je ook een gewone laptop kunt kopen en dit vervolgens niet hebt..
Ik weet dat de meeste mac gebruikers deze laptop aanschaffen om te gamen of gebruiken voor hun server.. maar toch lijkt het me ongemakkelijker als een 'normale' os :p -
dit is me laptop foto is wat later gezet want kon me mobiel niet vinden voor een paar dagen XD
-
Ja op mijn mac book en imacs heb ik ook windows en gebruik bijna altijd windows die van mac vind ik niet zo fijn
-
cwcw volgens mij heb jij nog een prentium 1
-
nee ik heb geen prentium 1 ><
jij wel denk iklaat maar ik ge hier niks meer geggen mensen worden al erg jaloers ik post de foto wel als mijn kamer klaar is dan pas praat ik weer verder
-
Josh, ik heb een ander model :p. Bij de IKEA gehaald?
Nu trouwens ook nog een Medion laptopje er bij die dual screen staat met me andere monitor :p.
Ook vandaag wat RGB led strips om me tv heen gebouwd met me vader. Ziet er zo vet uit :p.
-
Wat zijn RGB Led strips
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!