targetpay mistercash instellen

  • Hallo,


    ik sukkel even met targetpay.com hun betaalsysteem
    ik heb verscheidende dingen geprobeerd
    soms lukt het half soms niet
    hun code ( bij mister cash) is:



    dus wat ik ervan begrijp is dat je rltoo moet invullen ( hier doe ik het niet)
    en de amount


    maar moet geheel dat script worden opgeslaan bij bv betaal.php?
    en dus bij returnurl die link geven?


    en bij reporturl moet ik dus laten gaan nara bv geheim.php?


    en hoe kan ik ervoor zorgen dat de id van een lid wordt meegegeven en dus door de report wordt meegegeven?


    en volgens mij moet onderstaande stukje code op geheim.php staan?


    dus mijn vraag is hoe doet ik dit ? zodat ik geen fout zou maken?
    ik hoop dat jullie mij verder helpen, zodat ik dan kan verdre uitproberen.


    Mvg,
    T.Aaron

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Report URL is de URL die op de achtergrond door TP zelf wordt uitgevoerd. Als je bezoeker dus niet op "doorgaan" drukt wordt deze actie alsnog uitgevoerd. Hier kun je bijv. de betaling checken en in je eigen database op de voldaan status zetten en de credits of saldo of wat dan ook bijschrijven. Dan hoef je op de return url alleen nog te checken of de betaling in de DB op voldaan staat en de succes melding weer te geven.


    Hopelijk lukt het je zo verder.

  • Report URL is de URL die op de achtergrond door TP zelf wordt uitgevoerd. Als je bezoeker dus niet op "doorgaan" drukt wordt deze actie alsnog uitgevoerd. Hier kun je bijv. de betaling checken en in je eigen database op de voldaan status zetten en de credits of saldo of wat dan ook bijschrijven. Dan hoef je op de return url alleen nog te checken of de betaling in de DB op voldaan staat en de succes melding weer te geven.


    Hopelijk lukt het je zo verder.


    en hoe kan ik de parameter meegeven (id) zodat hij onzichtbaar met dat id terugkeert?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!