Update database blijft leeg

• Ik probeer een script te maken om layouts mee te updaten. Maar als ik nu op een afbeelding klik blijft de database -> Layout leeg. Weet iemand wat ik hier fout doe?

PHP
    <?php if(!isset($_POST['template'])){	mysql_query("update games set layout='".$_POST['$gegeven->id']."' where id='".$data['game_id']."'");}
    $query = mysql_query("SELECT `name`,`screenshot`,`id` FROM `templates` WHERE `id`!='' ORDER BY `id` DESC LIMIT 0,1000")or die(mysql_error());WHILE($gegeven = mysql_fetch_object($query)){?>
    <form method="POST"><input type="hidden" name="template" id="sel" value="<?php echo $gegeven->id;?>"><input type="image" name="template" alt="<?php echo $gegeven->name;?>" src="<?php echo $gegeven->screenshot;?>" /></form>
    <?php } ?>

• Zo is het wat beter, je moet zelf even wat aanpassen, zoals al gezegd, de id.

• Super, dank je wel. Dit ziet er inderdaad overzichtelijker uit.

Alleen update de database nog steeds niet naar de juiste template value. Iemand enig idee:

PHP
    <?php//Indien $_POST template geen waarde heeft. if(!isset($_POST['template'])){//We voeren een query uit.    mysql_query("UPDATE games SET layout='".$_POST[$gegeven->id]."' WHERE id=".$data['game_id']) or die (mysql_error());}$query = mysql_query("SELECT `name`,`screenshot`,`id` FROM `templates` WHERE `id`!='".$iId."' ORDER BY `id` DESC LIMIT 0,1000") or die(mysql_error());
    //Beginnen met de while loop.while($gegeven = mysql_fetch_object($query)){?>
    <!-- Beginnen met een formulier. --><form method="POST" action="#"><input type="hidden" name="template" id="sel" value="<?php echo $gegeven->id;?>"><input type="image" name="templateimage" alt="<?php echo $gegeven->name;?>" src="<?php echo $gegeven->screenshot;?>" /></form><!-- Hier eindigen we het formulier. -->
    <?php } //While loop afsluiten?>

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!