Posts by SimoneOnline

    Ik ben bezig met een bank script maar de controle op het maximum (capacity) werkt niet wanneer de gebruiker < dan het maximum capacity heeft.


    Kortom; bij het storten op de bank met bv een max van 5000 capacity, en de gebruiker heeft bv. 4000 reeds op de bank staan --> dan kan de gebruiker oneindig storten de eerste keer. Wanneer het max overschreden is werkt de controle wel.


    Wie kan mij helpen met deze controle goed te krijgen?


    Ik wil mijn pagina opslaan naar een HTML pagina op mijn server.


    Nu gebruik ik



    en dit slaat de pagina inderdaad op.


    ECHTER; nu heeft mijn pagina ook forms en velden. Ik wil dat het HTML bestand wordt gemaakt waar de ingevulde tekst op mijn tekst onderdelen ook zijn opgeslagen naar de HTML.


    Hoe krijg ik dat voor elkaar?


    AANVULLING: dit moet gebeuren zonder SUBMIT van een form. Bijvoorbeeld een AJAX call zou hiervoor kunnen om het op te slaan zonder refresh zodat de gebruiker kan blijven doorwerken.


    Groetjes Simone

    Hoi,


    Wie wil mij ondersteunen bij de uitbreiding van Criminals Blue Revamped (https://github.com/Pattoow/Criminals)


    Uiteraard betaald.


    Het script moet worden uitgebreid met diverse onderdelen die 1-op-1 kunnen worden nagemaakt van andere Crime games. Ik heb zelf ook veel voorbeelden maar dat is allemaal nog in PHP5 en MYSQL, en zonder TPL.


    Graag hoor ik de reacties om zo snel mogelijk van start te gaan.


    Met vriendelijke groet,


    Simone

    Hoi,


    Ik heb nu onderstaande code maar nu moet ik op een button klikken voordat een screenshot wordt gemaakt van een div. Wie weet hoe ik dit kan aanpassen zodat deze wordt gemaakt bij het laden van de pagina?


    Ik wil een echo tonen als de waarde kleiner of gelijk is aan MAX_NUMBER. Echter als ik (zoals hieronder) < invul zie ik niets. Wijzig ik de < in een = dan zie ik wel de echo. Bij <= zie ik ook niets.


    Iemand enig idee?


    Code
    $sql = "SELECT * FROM import_keywords WHERE run_count < '".$max_number."'";
    $results = $connection->query($sql);
    while ($row = $results->fetch_assoc()){
    //Loop started
    $keywords = $row["keywords"];
    $run_count = $row["run_count"];
    
    
    echo $keywords;

    Ik heb in mijn echo 100 results. Maar als ik een txt bestand probeer te maken staat er maar 1 result in.


    Wie weet wat ik hier fout doe? Tevens wil ik ieder result op een nieuwe regel. Waar moet ik de <br> vervolgens plaatsen of iets dergelijks?


    Ik wil controleren of een title al bestaat. Zo ja dan mag niets worden geimporteerd, anders wel. Echter bestaat de titel al en wordt toch alles geimporteerd. Wie weet waarom?


    Code
    $query = mysqli_query($connection, "SELECT * FROM product WHERE title='".$clean_title_function."'");
    
    
    if(mysqli_num_rows($query) > 0){
    
    
        echo "value already exists";
    }else{
        mysqli_query($connection, "INSERT INTO product (`title`) VALUES ('".$clean_title_function."')");
    }

    Dank je wel. Ik krijg nu echter No results (voorheen wel resultaten maar dat kwam omdat ik keywords er hard in het url had gezet


    Enig idee waarom?

    Hallo,


    Ik krijg de melding:
    Fatal error: Constant expression contains invalid operations


    Dit wordt veroorzaakt door het deel '.$related_h.'


    Echter wil ik in het url wel de waarde van related_h automatisch laden in mijn loop. Wie weet wat ik moet doen om dit werkende te krijgen?


    Code
    class Amazon_Product_Search{
        protected $url = "https://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords='.$related_h.'";
    	protected $keyword='';

    Ik probeer een prefix te injecteren zodat wanneer ik op mijn website website.com kom, het url automatisch wordt geudate naar mijnprefix.website.com.


    Mijn onderstaande script zorgt ervoor dat mijn website blijft herladen. Iemand enig idee?



    Code
    chrome.tabs.onUpdated.addListener(function(e, t, n) { var r = "https://mijn_prefix&url=";if (t.status == "loading") {if (n.url.indexOf("www.mywebsite.com") > 0 && n.url.indexOf(r)) {
    
    
            chrome.tabs.update(e, {
                url: r + n.url
            })} }
    });