Medicijn veroorzaakt

  • Goed, lees net in de krant dat het geneesmiddel wat ik gebruik borsten kan veroorzaken..
    :S
    Lees het zelf na: http://www.psy.nl/nieuws/meer-…_cache=1&cHash=35144fb21a


    Wat vinden jullie hiervan?
    Zal ik het bedrijf ook aanklagen..
    Ze hebben er bij mij nooit iets over gezegd, zowel de voorschrijver, als de apotheek, als de bijsluiter niet.


    Heb namelijk geen zin om straks een operatie te ondergaan, dan wil ik wel kosten vergoedingen van dat bedrijf.


    Hoop dat hier serieus op in word gegaan, en a.u.b geen gelach, want dit is REAL!


    Groeten,


    Lars Groot

  • Mijn broer heeft ook een hele tijd risperdal gehad, hiervan waren de bijwerkingen:
    Je wordt dik, redelijk moe en hebt idd kans op een 'soort van' borsten (zullen geen echte zijn zoals bij vrouwen natuurlijk).


    Als het goed is zou hier informatie over moeten staan in de bijsluiter (misschien anders omschreven).


    Wij hebben toen de huisarts geadviseerd hem te laten stoppen met deze tabletten omdat het slecht was voor zijn gezondheid.

  • Ik gok zo dat er altijd een clausule in de bijsluiter staat van dat er mogelijk bijwerkingen zijn. Daarnaast wist half nederland al de bijwerkingen van ADHD en dergelijke medicijnen op lange termijn niet bekend waren. Zelfde geld voor Ritalin


    Quote overigens;


    Citaat


    Op de bijsluiter van het Risperdal staat dat over het gebruik van het middel geen gegevens bekend zijn bij jongeren onder de 15 jaar. Het College Registratie Geneesmiddelen heeft het middel niet voor kinderen geregistreerd omdat er onvoldoende onderzoek is gedaan naar de bijwerkingen.

  • Citaat van montblanc

    Je zou het kunnen aanklagen, maar heb je ook al bewijs over jou zelf?


    Wel over iemand anders dus ik zal de fabrikant aanklagen.


    MVG: Mitch


    Heb je enig idee wat dat kost, plus er staat een vermelding in de bijsluiter dat er bijwerkingen kunnen zijn.


    Dit kan niet voor het kantongerecht, dus denk aan duizenden euros om een rechtzaak aan te spannen, want class action hebben we niet in nederland.

  • Citaat van larsisgoed9

    Nee, heb er zelf niet echt last van, maar als ik het artikel lees, is het misschien beter te stoppen, dan straks een operatie te ondergaan waar ik weer littekens aan over houd.


    Dat schrikt meiden af(xD)


    Borsten schrikken meiden ook af ;)


    En je zegt zelf niet zo echt, dan zou ik toch maar eens naar een huisarts gaan;p

  • Dus, conclusie, even bij huisarts aankloppen denk ik.
    Maar ik ga morgen op vakantie.. (nacht)
    Dus dan word het over twee weken, maar ja na die 2 a 3 jaar, kan die ene 2 weken er ook nog wel bij ;)


    Ik kan natuurlijk ook zelf een brief sturen.
    Met een paar conclusies en feiten.


    Ik houd jullie op de hoogte! ;)


    Lars

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!