Hallo,
Ik heb een eigen webwinkel en heb modules geinstalleerd van Sisow (ideal, overschrijving) en ook paypal.
Maar hoe kan ik bij opencart instellen dat het bij de ene betaalmethoden bijv 45 cent duurder wordt?
Mvg
Hallo,
Ik heb een eigen webwinkel en heb modules geinstalleerd van Sisow (ideal, overschrijving) en ook paypal.
Maar hoe kan ik bij opencart instellen dat het bij de ene betaalmethoden bijv 45 cent duurder wordt?
Mvg
In de sisow module kan dit niet. Je kan het eventueel zelf wel bij scripten. Maar stel dan gewoon 45 cent euro administratie kosten in ofzo
Is dit moeilijk erbij te scripten?
Hallo,
Als de scripts niet encrypted zijn wel ja.
Hoe, geen idee. Moet je kijken in de scripts en even scripten.
Mvg,
Tim
Owja, denk ook dat het dan niet gaat lukken, want het gaat allemaal via Sisow..
meeste bedrijven nemen de kosten van ideal voor eigen rekening
meeste bedrijven nemen de kosten van ideal voor eigen rekening
echt niet?
versio ook niet en kan er zo nog wel een paar meer opnoemen.
meestal zijn extra kosten voor de klant zelf.
Misschien de extra kosten bij het product bij tellen???
Ja, maar klanten kunnen ook via een andere methoden betalen dus betalen ze die kosten voor niks.
Ik weet niet welke producten je verkoopt, maar mochten dit producten met een prijs van bv. max 10 euro zijn, zou ik de kosten aan de koper doorrekenen. Mochten dit echter bedragen zijn van 100 à 200 euro, tsja.. Dan neem ik aan dat je je niet zo druk maakt om 45 cent toch?
Producten zijn rond de 5,- dus vandaar de vraag.
Producten zijn rond de 5,- dus vandaar de vraag.
Ik zou dan toch gewoon die 45 cent erbij rekenen, je klanten gaan daaraan denk ik niet dood.
Dan zou ik er gewoon even bijzeggen welke betaalmethodes duurder zijn.
Ja was ik ook van plan, maar hoe maak je dit in php ?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!