Voor een nieuwe site waar je je eigen maffia game kan maken zoeken we testers.
Stuur een PM met je emailadres voor meer info.
Voor een nieuwe site waar je je eigen maffia game kan maken zoeken we testers.
Stuur een PM met je emailadres voor meer info.
Levert dit wat op?
inderdaad wat levert het op en kun je wat meer info geven met wat voor mensen je zoekt?
hackers, of echt spelers?
Beveiliging is al getest, dus niet specifiek beveiliging/hackers gewoon algemeen.
Wat voor mensen? Elke webmaster ziet wel weer iets anders.
Vergoeding? In principe niet, misschien een PSC. Dit zal misschien gebeuren als er zich geen testers melden. Het is geen uren werk.
Hallo,
Graag ontvang ik wat meer informatie. Heb namelijk geen zin om standaard dingen te gaan testen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Graag ontvang ik wat meer informatie. Heb namelijk geen zin om standaard dingen te gaan testen.
Mvg,
Tim
zelfde graag
Kan ik ook nog helpen????
Stuur even een PB aub
Wat voor site is het?
Wil namelijk alleen testen als er iets speciaals en moderns aan iets, iets anders dan andere crime games.
Wat voor site is het?
Wil namelijk alleen testen als er iets speciaals en moderns aan iets, iets anders dan andere crime games.
Het is geen vrij verkrijgbaar script.
Na het weekend weer aanwezig.
Fijn weekend!
Ik wil wel helpen, heb veel ervaring, graag pb met meer info.
ik wil ook wel helpen,
Graag meer informatie!
ik zou wel graag willen testen
Aantal mensen heeft een email ontvangen. Reageren kan nog steeds, dan kom je bij de volgende groep die een email krijgt.
Heb de mail ontvangen
Intresse!! Graag meer info !!!
TS kan je niet gewoon wat informatie hier posten? Wat maakt jouw crime zo speciaal, aangezien er al duizenden crimes zijn.
TS kan je niet gewoon wat informatie hier posten? Wat maakt jouw crime zo speciaal, aangezien er al duizenden crimes zijn.
Waarom lees je niet eens de titel en post van dit topic? Dat is het minst wat je had kunnen doen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!