Ster Abbonement

• Beste Ict scripters,

Helaas wou ik vandaag ( 1-1-2013 )
    effen snel op http://www.breng.nl mijn abbonement checken
    en ik zie de bedrag dacht dat ik het verkeerd had maar wauw.

Mij Abbonement was: € 28.95
    Mij Abbonement is nu € 60.00

Dat is wel een verschil in gekomen wat vinden jullie ervan?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ja, het is vervelend, meer kan je er niet over zeggen. Je kan natuurlijk ook kijken naar alternatieven.

D'r is geen alternatief... ja, auto, scooter, brommer, en dan houdt t al snel op.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Tim,

Breng is een busbedrijf like connexxion of syntus .. Ze werken ook met OV.. alleen nu hebben ze een landelijk iets ingevoerd vanaf 1 januari waardoor je dus geen losse abbo's meer kan kopen etcetera . Omdat alle kaartjes uitgefaserd worden uiteindelijk.

En de OV-Chip digitaal is uit te breiden met producten maakt dat een potentieel voor veel inkomsten binnen nu en 2 jaar ;) Een OV-Abbo van een maand op traject is al gauw 50 euro.. en dan heb je enkel bus. maar 1 traject

• Voorheen was het voor mij heel goedkoop omdat ik maar één lijn nam en dat was het.
    Ik besteedde per maand €30,-, nu de maand ster abonnementen weg zijn moet ik inderdaad twee keer zoveel betalen.

Lijkt alsof 2013 slecht begint:P

• Ach. alles wordt duurder. het is een spelletje zoals. de lonen blijven laag en stijgen minder als voorheen maar we maken alles wel duurder.

Simpel voorbeeld. Sinds 1 Januari is bij de lidl drinken wat ik standaard haal met 25 cent de lucht in gegaan. Maar dan moet je wel rekening houden dat ik nogsteeds dezelfde verdiensten heb. en wel evenveel in moet kopen.. Meestal drink ik op een week 20 pakken .. nouja dat is al 5 euro meer per week. 20 euro per maand. maar wel t zelfde loon.

Ander voorbeeld. 2010 kocht je bij de NS nog een kaartje voor een ritje Zwolle-Enschede met 40% korting voor 9,- voor de trein. LETOP: RETOUR . 2012 is het nu 13.40 stijging van 4.40,- en dan durven ze nog te beweren dat ov chip goedkoper is..

• Simpel voorbeeld. Sinds 1 Januari is bij de lidl drinken wat ik standaard haal met 25 cent de lucht in gegaan. Maar dan moet je wel rekening houden dat ik nogsteeds dezelfde verdiensten heb. en wel evenveel in moet kopen.. Meestal drink ik op een week 20 pakken .. nouja dat is al 5 euro meer per week. 20 euro per maand. maar wel t zelfde loon.

Je kunt natuurlijk ook wat consuminderen.

• Godzijdank ben ik toch nog wel zo sportief om altijd met de fiets te gaan. ^^

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!