computercriminaliteit

• En waarom zou je zo'n hekel hebben aan de politie? Ik denk dat je verder komt in het leven als je je normaal gedraagt tegenover de polite.

Waar haal jij t vandaan dat ik een hekel heb aan de wauten ? Ik zeg enkel schijt aan de wauten, niet kheb een hekel aan de wauten.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Vanaf nu on-topic, en wat Cas zegt is waar.
    Als je een brief krijgt om een verklaring af te leggen betekend niet dat je meteen word aangehouden, anders hadden ze je wel thuis opgehaald.
    Ze kunnen ook beslissen op grond van je verklaring of ze je binnen houden.

• Vanaf nu on-topic, en wat Cas zegt is waar.
    Als je een brief krijgt om een verklaring af te leggen betekend niet dat je meteen word aangehouden, anders hadden ze je wel thuis opgehaald.
    Ze kunnen ook beslissen op grond van je verklaring of ze je binnen houden.

Zucht.. Ook jij als moderator, bent niet helemaal oprecht.. Zoals ik dus eerder zei, ik KREEG EXACT dezelfde brief. Met verklaring afleggen ed. En ik kwam op t bureau en 2 agenten hielden me aan zodra ik achter de deur was waar je naar een spreekkamer gaat.

Politie komt je niet zomaar halen, ze proberen je altijd zoiezo eerst zelf te laten komen. Zodra je niet gaat. Ja dan komen ze je ophalen ;)

--
    Dus wat Cas zegt is in het Nederlands recht , NIET waar ;)
    --

• ZiraX, je zegt het zelf. Je moest eerst naar de spreekkamer. Daarbij helpt de politie, ze gaan niet tegen jou zeggen "deze gang en dan 3de deur rechts en ga maar wachten".
    En omdat je niets zei hebben ze je maar gehouden, als je gewoon had gezegd wat er was gebeurd was je na een paar uur al naar huis gestuurd.

• Nee hoor hamza, zoals ik dus zei, ik loop naar de deur naast de balie, daarachter staat nog een agent en toen zei die agent direct; Je bent bij deze aangehouden je hebt het recht om te zwijgen en je hebt recht op een advocaat. heb je een advocaat? nee dan krijg je er een toegewezen.

In mijn geval kwam mijn advocaat daarna, en toen had ik nachtje gezeten.

Dus de mededeling "Je bent aangehouden" was al meteen toen ik achter de deur stapte zonder nog maar een woord te zeggen.

Maar ik zeg, Het KAN.. Ik bedoel. ik ben reeel als het bij mij gebeurt waarom bij een ander dan niet ?

• Ben het volledig met ZiraX eens,

Het ligt eraan wat je gedaan hebt en hoelang je erover doet om een tevoorschijn te komen voordat je jou komen halen.
    Zo gauw jij idd door een simpel smoesje op het bureau komt mogen ze je gelijk aanhouden ook al heb je je voet maar een meter binnen de deur gezet.

Als men moet komen voor een verklaring, houdt dit niet in dat je gelijk weer op vrije voeten bent (aangezien van wat natuurlijk) maar zoals ZiraX al zegt "Het kan".

@TS, heb je al enige stappen ondernomen of ben je al wat meer informatie rijker ?

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Ik zou als ik jou was zeker een advocaat raadplegen (misschien ben je verzekert hier voor?) voor dat je er heen gaat, het kan zijn dat het over een probleempje gaat. ik zou me niet zo druk maken ik heb er ook 1 keer gezeten voor computercriminaliteit en dat was omdat mijn website betrokken was bij het versprijden van een of ander virus, hier wist ik niks van.

Dus ik zeg,

Raadpleeg je of een advocaat en ga er heen en maak je niet al te druk, blijf kalm en zeker.

• Ik zou zoals al enkele keren is gesuggereerd.

Gewoon rustig naar de politie gaan en even horen over welk het precies gaat.
    is het inderdaad iets dat je jezelf herinnert dat jij hebt gedaan.

Dan zwijg je, en je wacht tot je een advocaat hebt.
    Verder zal je niet meteen bij aankomst worden aangehouden.
    Ik denk eerst een verhoor en naargelang je schuldig of onschuldig bent is er altijd wel een aanhouding mogelijk.

Maar je zegt niets voordat je een advocaat hebt.

• Je was minderjarig, er gaat heus niks erg gebeuren hoor..

Hier ben ik het niet mee eens.
    Je kan altijd als volwassene worden veroordeeld omdat het nu een aantal x jaren is geleden.

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!