ighevj .nl (incl. source)

  • Hallo CP,


    Ik verkoop de volgende domein met als betekenis 'Ik Google Het Even Voor Je';
    ighevj .nl (incl. source)
    Je betaald dus voor de domein maar krijgt de source er gewoon bij sinds ik de webhosting zelf nog wel ga gebruiken.
    De domein loopt nog tot: 22-12-2012
    En staat geregistreerd bij versio.


    Bieden vanaf 5 euro
    Opbieden met minimaal 1 euro
    Buy-now: 30 euro
    Betaalwijze: Paypal


    Ik neem aan dat een aantal van jullie er al wel bekend mee zijn, maar sinds ik met een nieuw projectje wil beginnen sinds ik nogal gek werd van die api systeem die ik nodig heb van een shortlink website zoals tinyurl om de gebruikerservaring op de website nog beter te maken, maar sinds ik te weinig tijd heb om het volledig uit te zoeken.. Dan maar dit hé


    Graag geen gezeur over dit werkt niet of dat werkt niet, hij werkt namelijk perfect bij mij, enigste is dat de shortlink dus nog niet functioneert omdat de api systeem er nog niet helemaal in zit, dat moet je zelf dus ook maar even uitzoeken maar de verkoop hier gaat sowieso alleen over de domein maar als extraatje krijg je de source er wel gewoon bij want ik ga de webhosting nog wel gewoon voor de opvolgende projecten gebruiken en verder werk hier verder ook niet meer aan.
    Ik heb er wel veel lol mee aan overgehouden en zelf ook veel gebruikt maar ja er moet toch een keer een einde aan komen.


    Voor meer informatie kan je me een PB sturen en die zal ik dan zo snel mogelijk beantwoorden, graag alleen reageren in de topic als je interesse hebt. :thumbup:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

    Bewerkt één keer, laatst door L.Pappalettera ().

  • Hij vermeld ook dat je alleen betaald voor het domein. Dat betekend dus dat hij geen kosten rekent voor de source.


    Leek me wel logisch staat duidelijk in de begin topic en is verder ook gewoon legaal maar indien scarface voor de 20ste niet reageert en niemand anders interesse heeft stop ik de verkoop ivb verloopdatum domein. :)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

    Bewerkt één keer, laatst door L.Pappalettera ().

  • Inderdaad, als het een probleem was had ik het vast allang gehoord. IGHEVJ is op geen enkele manier met Google™ geassocieerd en heeft ook natuurlijk niet dezelfde source als van let me google that for you, hun zijn wel een aantal stappen voor, want met de url verkleiner api of zoiets dergelijks kwam ik er niet helemaal uit binnen mijn tijd maar toch was het een leuke project.


    Verder vind ik sowieso het bespreken over de source niet van toepassing sinds ik ten eerste er eigenlijk niet aan wil denken, want ik wil er van af zodat ik met een nieuw project kan beginnen wat beter staat in me portfolio (veel grotere project ook, maar blijft nog privé sinds het ook nog lang niet af is haha) maarja ten tweede je de source er niet eens bij hoeft, maar wel mag indien je iets wilt om mee te beginnen of verder te gaan met waar ik ben gebleven, of het allemaal netjes is maakte mij ook niet echt uit als het uiteindelijk maar kwam te werken.. maar je betaald er niet voor, het gaat hier gewoon om de domein; IGHEVJ .nl wat voor de nederlandse benaming staat "Ik Google Het Even Voor Je", wel logisch lijkt mij.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat

    Hallo,


    Hierbij zes Euro op voorwaarde dat de verkoper de verantwoordelijkheid op zich neemt bij een eventuele juridische onenigheid over het domein / source.


    Mvg,
    Tim


    Helaas is dit niet mogelijk volgens het Nederlands recht, of je laat de domeinnaam op zijn naam staan.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • @ L. Groot


    Het gaat hier om de juridische gevolgen die eventueel zouden kunnen voortvloeien uit de domeinnaam en of de source. Dat wordt duidelijk aangegeven en daar heb ik op gereageerd, omdat dat juridisch gezien gewoon niet mogelijk is.


    Wanbetalers of eventuele niet voldane verplichtingen zijn altijd gedekt bij een overname (d.m.v. beroep op dwaling).

  • Dus de laatste bod gaat niet door vanwege de niet toepasselijke voorwaarden of toch wel zonder? Anders overweeg ik hem te verkopen aan Sven indien er geen hogere bieders komen.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Bod geaccepteerd van Tim, kan slotje op. :thumbup:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!