YouTube eindelijke slimmer

  • YouTube heeft het een hele tijd geleden al aangekondigd - en eindelijk zijn ze zo ver.
    Ze zijn begonnen met het uitrollen van een nieuwe zoekmachine.
    Nu kijkt YouTube niet langer alleen naar hoeveel mensen een filmpje bekijken, maar ook hoe lang mensen het filmpje hebben bekeken.


    Zo gaan eindelijk de grote hoeveelheid domme filmpjes hopelijk een slechtere waardering krijgen en minder naar boven komen :!:


    Bovendien zijn deze gegevens nu ook voor jezelf beschikbaar in je youtube analytics account.
    Zo kun je dus zelf zien of mensen je filmpje volledig uitkijken of niet. :)


    En voor diegenen die persé een bron willen hebben - en ik hun mail moeilijk kan linken, hierbij een externe bron:
    http://youtubecreator.blogspot…w-optimized-for-time.html ;)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik ben hier ook blij mee, ik vindt het best wel irritant elke keer die domme filmpjes op de homepage terwijl ik daar niet eens naar wil kijken!

  • Ja dat is zeker, En als je opzoek bent naar iets, dan krijg je eerst 100 andere filmpjes, die je niet zoek en de 101 is het de juiste. Erg jammer dit.

  • Youtube is een video uploader, dus logisch dat je slechte filmpjes krijgt van users.
    Net zoals er slechte code op internet wordt verspreid kan je hier weinig aan doen, wees in ieder geval blij dat Google (youtube) er iets aan doet ?


    Youtube blijft een gratis dienst dus snap al die ophef erover niet?

  • Bij mij word youtube juist steeds slechter, het kan ook aan mij liggen maar bijvoorbeeld als ik mijn favorieten als een playlist afspeel (bijna 1000filmpjes/muziek) gaat hij na de 5-10de filmpje automatisch alles shufflen ookal staat die functie uit :pinch: filmpjes lopen soms gewoon zomaar vast en dan moet ik een klein stukje in de ladingsbalk drukken en dan laadt hij anneens wel weer gewoon verder, soms gaat hij dan gewoon een klein stukje door en doet hij weer hetzelfde.. zwaar irritant dus :thumbdown: en zo heb ik er nog wel een paar :P

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ik hoop dat ze in percentage van het volledige filmpje berekenen en niet hoelang je erop zit.
    Dus als een uitermate beroemde filmpje van 10 seconde wordt bekeken en ze kijken hoelang je erop zit dan zou je dat niet willen.
    Dus afhankelijk van het filmpje lijkt me het beste.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!