Hosted Desktop

  • Beste Allemaal,


    Ik ben al enige tijd opzoek naar een Hosted Desktop kan aanbieden. Ik had iemand ervoor die zou dit doen voor mij maar op heden nog niks gehoord, op heden.


    Nu wil ik aan jullie forum leden vragen kan iemand bij een Hosted Desktop aanbieden. ( liefst gratis )


    Graag hoor ik de mogelijkheden



    Mvg,


    Kenneth Wolfs

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

  • Beste,


    Kan je me pm sturen met info die je van Gerwin?

    Met vriendelijke groeten,


    Kenneth Wolfs


    Bewerkt één keer, laatst door L.Groot ().

  • Ik heb dit topic opgeschoont. De eerste die een ruzie uitlokt waarvan zijn reactie verwijderd of door mij gewijzigd is in dit topic is direct de klos. Dit geld ook voor andere topics waarin deze personen reageren. Dat geharrewar naar elkaar toe moet gewoon eens ophouden!

  • Ik heb dit topic opgeschoont. De eerste die een ruzie uitlokt waarvan zijn reactie verwijderd of door mij gewijzigd is in dit topic is direct de klos. Dit geld ook voor andere topics waarin deze personen reageren. Dat geharrewar naar elkaar toe moet gewoon eens ophouden!

    En zo is het maar net. Ik vindt dat iedereen die problemen ergens mee heeft dit maar moet melden bij een moderator. Dan kunnen hij/zij er wat aan doen, gebeurd er niks is de klacht dus ook niet van waarde.


    Maar Kenneth je moet inderdaad maar even rondkijken. Anders bestel je een VPS, en als je er nou echt niet uit komt wil ik eventueel wel kijken wat de mogelijkheden zijn.

  • @alexjeee: Die link die ik had werkte niet snap er geen bal van,
    Ik hoop dat het snel kan gebeuren en iets kan vinden.


    Je hoort van me alexjeee
    ---------------------------------------


    Oplossing: het is me gelukt met dank aan gerwim!


    Topic mag gelsoten worden!

    Met vriendelijke groeten,


    Kenneth Wolfs


    Bewerkt één keer, laatst door Kwolfs: Afgehandelt ().

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!