Beste .
Ik heb een vraag ik verkoop mijn xbox 360 met 13spellen
En 2 controlers en een koptelefoon plus dat er in de xbox hardisk van 20 gb zit.
Mijn vraag is wat kan je hier voor vragen.
Beste .
Ik heb een vraag ik verkoop mijn xbox 360 met 13spellen
En 2 controlers en een koptelefoon plus dat er in de xbox hardisk van 20 gb zit.
Mijn vraag is wat kan je hier voor vragen.
Controleer van alles de prijzen (De dagwaarde van nu), haal van iedere prijs een 20% eraf. Voor beschadigingen reken je nog zo'n extra 5% eraf. Tel dat bij elkaar op, zo kom je op een mooi bedrag uit wat je er eventueel nog voor kan vragen.
Kan je de xbox opsturen? Dan wil ik hem mischien wel kopen, moet er nog een hebben voor vriendengroep MVG
Ik wil hem opsturen maar de kosten is voor de kopen
U heeft pb.
R4 u hebt pm
Ik heb er ook nog 1 liggen! Alleen heb ook geen idee wat je daarvoor kan krijgen...
ik denk dat je wel op een kleine 70euro uit komt vooral omdat de HDD maar 20GB is maar vanwege de 2controllers en 13spellen wel weer boven de 50euro maakt want zijn het nieuwe spellen of oude spellen ?
En de gemiddelde XBOX 360 op deze dag is nu momenteel 200 dus 200:5=40 euro inpricipe dat zou je bij een pandjes huis er voor krijgen.
Dus ik denk dat bieden vanaf 70euro wel een mooie prijs is .
Das wel heel laag vind ik zelf.
ik denk dat je wel op een kleine 70euro uit komt vooral omdat de HDD maar 20GB is maar vanwege de 2controllers en 13spellen wel weer boven de 50euro maakt want zijn het nieuwe spellen of oude spellen ?
En de gemiddelde XBOX 360 op deze dag is nu momenteel 200 dus 200:5=40 euro inpricipe dat zou je bij een pandjes huis er voor krijgen.
Dus ik denk dat bieden vanaf 70euro wel een mooie prijs is .
Maar dit is geen pandjeshuis. Hun zijn er alleen maar om zoveel mogelijk winst te maken op de spullen die je inlevert. De spullen die hier worden aangeboden zijn 2ehands vanuit huis. Indien alles nog in goede staat is ou hij gewoon bijna voor alles de dagwaarde - 20% kunnen rekenen.
Je moet gewoon alles nieuw bij elkaar optellen en daar ongeveer de helft afhalen dan heb je denk ik wel een respectabele prijs ervoor.
€ 70.00 vind ik inderdaad ook erg weinig voor een Xbox 360 met 13 spellen, 2 controllers en een HDD van 20GB
Ja op marktplaats is al 130geboden dus ff afwachten
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!