Microsoft heeft bekend gemaakt dat ze MS Office ook gaan lanceren voor Apple (iOs) en Android toestellen.
Ze worden gelanceerd begin 2013.
Android in mei en iOs in maart.
De apps zullen gratis worden aangeboden en ondersteunen Word, Powerpoint en Excel.
Je kan in de gratis versie enkel bestanden bekijken, niet bewerken.
Daarvoor dien je de betalende versie aan te schaffen.

MS office voor apple en android
-
-
-
... En die kost?
-
onenote en lync zijn al verkrijgbaar
-
MJorritsma, is nog niet bekend. Het gaat je wel elk maand wat geld kosten.
-
@H.Ryan
Lijkt mij niet aangezien je nu ook niet per maand betaald op je vaste desktop/laptop, zal dus wel eenmalige kosten zijn voor de app. -
@Fils, dat zou het meest logische zijn. Maar nee.
CitaatDeze apps moeten begin 2013 in de App Store verschijnen en zullen gratis
te downloaden zijn. Je kunt dan alleen bestanden bekijken. Wil je
bewerkingsopties gebruiken, dan heb je een Office 365-account nodig. Hiervoor moet je een vast bedrag per maand betalen.Artikel: http://www.iphoneclub.nl/21691…ffice-voor-ios-opgedoken/
-
@H.Ryan
Dat is smerig, hier wist ik niks van lijkt me meest logische maar als ze het op die manier doen wordt het nutteloos.
Wie gaat het dan nog gebruiken vraag ik me af ? -
Totaal idotisch, éénmaal voor zoiets betalen lijkt mij veel beter dan elke maand geld te moeten neerleggen.
Wie is gekomen met zo'n idee? -
Klopt, er zijn genoeg app's die dezelfde functies ondersteunen voor nog geen 4,99 (eenmalig).
-
Ik blijf maar gewoon bij de oude 2010 versie waar je eenmalig maar voor hoeft te betalen.
-
Het gaat hier om de Android versie, niet om de desktop (PC) versie ;).
Overigens vind ik het ook nergens op slaan, lidmaatschap voor iets wat je nog niet eens elke dag gebruikt...
-
Ik schat op een 100 - 150 euro eenmalige licentie voor 1 pc
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!