Punten spel! Vanaf 0 gescript!

• Omschrijving/functies:
    Het gaat hier om een script, die nog niet helemaal af is. Ben er mee bezig, maar wou even weten of het de moeite waard is om er aan verder te werken. Het is op dit moment nog minimaal gemaakt.

Inlog/registratie werken perfect, inclusief activatie. Ingame werkt de dag en weekklik ook perfect, enkel moet er nog wat opmaak aan te pas komen bij die pagina's omdat er enkel een tekstje staat.

Met het admin account kun je ook gemakkelijk (door 1 druk op de knop) de dagklik opnieuw instellen, of natuurlijk de weekklik. Door op de knop te klikken, krijgt iedere gebruiker een mailtje dat de dagklik (of weekklik) weer beschikbaar is, en dat ze er weer op kunnen klikken. Door middel van het klik-systeem kunnen gebruikers punten krijgen. Die punten kunnen ze uitgeven in de shop (punten uitgeven, nog niet gemaakt) ook kunnen ze de punten verdubbelen/verliezen door spelletjes te spelen (raad het getal, blackjack, fruitautomaat) enkel werkt alleen raad het getal nog maar.

Neem eens een kijkje en laat me weten wat je er van vind, en of ik er aan door moet werken ja of nee.

Demo:
    http://www.jeo-scripts.nl/test

Ook mensen die nu al geïnteresseerd zijn kunnen contact opnemen via een PM</acronym>

• ik wou even een bug melden:

met getal raden is er een bug dat je geen inzet hoeft in te vullen, hij doet het ook zonder.

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!