Posts by ScripterX

    Beste mensen,


    Ik kom niet bij de mafiabase adminpaneel.. Als ik naar mijndomein.nl/admin/ ga krijg ik gewoon een forbidden pagina. Maar mijn rechten staan gewoon goed. Hoe kan ik dit veranderen dat ik er wel in kan?


    Jeoscript

    Het is eigenlijk de bedoeling van een soort unibet, maar dan uitgebreider. Maar ik denk dat ik er mee stop, aangezien er allerlei wetten aan vast zitten, dus ik deze website ook niet verkocht krijg als ik er mee door ga..

    Omschrijving/functies:
    Het gaat hier om een script, die nog niet helemaal af is. Ben er mee bezig, maar wou even weten of het de moeite waard is om er aan verder te werken. Het is op dit moment nog minimaal gemaakt.


    Inlog/registratie werken perfect, inclusief activatie. Ingame werkt de dag en weekklik ook perfect, enkel moet er nog wat opmaak aan te pas komen bij die pagina's omdat er enkel een tekstje staat.


    Met het admin account kun je ook gemakkelijk (door 1 druk op de knop) de dagklik opnieuw instellen, of natuurlijk de weekklik. Door op de knop te klikken, krijgt iedere gebruiker een mailtje dat de dagklik (of weekklik) weer beschikbaar is, en dat ze er weer op kunnen klikken. Door middel van het klik-systeem kunnen gebruikers punten krijgen. Die punten kunnen ze uitgeven in de shop (punten uitgeven, nog niet gemaakt) ook kunnen ze de punten verdubbelen/verliezen door spelletjes te spelen (raad het getal, blackjack, fruitautomaat) enkel werkt alleen raad het getal nog maar.


    Neem eens een kijkje en laat me weten wat je er van vind, en of ik er aan door moet werken ja of nee.


    Demo:
    http://www.jeo-scripts.nl/test


    Ook mensen die nu al geïnteresseerd zijn kunnen contact opnemen via een PM</acronym>

    Ik zit momenteel bij SZ-Hosting.eu en ik ben er zéér over te spreken!
    De pakketten zijn redelijk groot (75 GB bandbreedte en 7,5 GB opslag) voor slechts 13 euro per jaar. En de snelheid... dit is de beste host waar ik ooit ben geweest, en waar ik ook zal blijven.

    13 euro per jaar? Dan neem ik aan dat je niet alles hebt, bijvoorbeeld domein of iets dergelijks?


    Of ben je echt voor 13 euro helemaal klaar??


    Aaron, ik zal het onthouden! bedankt

    Beste cp'ers,


    Voor mijn eigen portfolio + wat eigen werk wil ik een domein aanvragen.
    Nu ben ik op zoek naar een hosting bedrijf waar ik een domein goedkoop kan kopen
    en die aan mijn eisen voldoet. Het zijn niet veel eisen, het enigste wat ik graag wil is
    de mogelijkheid voor cronjobs en verder eigenlijk de normale eisen die je bij elk
    hostingbedrijf krijgt.


    Wie kan mij een mooi aanbod doen, of wie weet een goedkope hosting?


    mvg

    Als ik het zo lees/hoor is het een browser game die gemaakt is door een aantal scripts aan elkaar te plakken.

    Als dat het geval is, kun je inderdaad door gaan met het plakken, maar als er iets fout zit weet je het niet op te lossen, ik raad het dus af en eerst een beetje php gaan leren.

    Ik denk dat het ook niet echt slim is om zonder enige php kennis, even een script te gaan importeren is denk lastig. Ik weet niet hoe je Browser game eruit ziet? En of je die zelf hebt gemaakt?

    Om gelijk te beginnen met OOP lijkt mij niet echt slim. Als je OOP onder de knie wilt krijgen, zou ik toch echt eerst beginnen bij een beetje php. De topicstarter geeft aan een makkelijke tutorial te willen hebben over register + login, dus neem ik aan dat hij php niet onder de knie heeft. Mijn mening is om met php te beginnen.