pc overclocken intel extreme tunning utility

  • Beste leden .


    heeft er iemand van jullie verstand om pc te overclocken met het mee geleverde software programma er voor is intel extreme tunning utility


    Je kan echt alles aanpassen maar ik heb er geen reet verstand van :p .


    Je kan in me pc via teamviewer is lekker handig .


    Stuur een prive bericht of reageer hier .


    Alvast bedankt

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • als je van je systeem alles beetje verhoogd kan dat niet zoveel kwaad, mar alles op het maximum verhogen moet je zoals luc zeg een goede koeling hebben, weet ook dat je pc er door vlugger kapot gaat. ikzelf kan via het inloggen in mijn bios ook overcloken,
    ik heb verschillende standen die voorgeprogrameerd zijn ( slow, normal, fast, turbo) miscchien moet je ook eens in je bios kijken? of met je meegeleverde cd.
    die instellingen zijn minder schadelijk dan dat je zelf aanpast


    Mvg,aaron

  • Beste ,


    Overclocken met een standaard koeler word erg afgeraden , dit omdat het al minstens verstandig is om er een ander cooler op te doen om je componenten optimaal te coolen en beschermen.


    Groeten.

  • Ik ben het met scarface eens, overclocken op een standaard koeler zou ik zeker niet doen. Sommige CPU's worden zelf standaard al te warm met de standaard koeler erop (zo heb ik mijn CPU een keer op de 99 graden gehad zodat dat hij overclocked was & met standaard koeler).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!