Webdesigner aangeboden

  • Beste,


    Bij deze bied ik mijzelf aan als webdesigner. Ik heb onlangs mijn nieuwe portfolio online gezet en dit wil ik gaan promoten doormiddel van een openingsactie. Op de website (http://www.mjorritsma.nl) is deze ook te vinden, namelijk een korting van 30% bij een bestelling die vóór 29 oktober is geplaatst.


    Omschrijving van de diensten
    Ik kan verschillende diensten leveren, die ik hieronder even heb opgesomd:

    • Webdesign (template in PSD formaat)
    • Huisstijl
      - Briefpapier / Visitekaartjes / Enveloppes / Enz.
      - 300 DPI
      - Print-ready
      - CMYK
    • Banners / ander reclamemateriaal


    Wat moet dit gaan kosten
    Mijn normale tarief van een webdesign (template in PSD formaat) is € 45. Door de korting zal deze verlagen naar € 31,50. De overige diensten zijn bespreekbaar, omdat ik daar geen standaardtarieven voor heb.


    Voorbeelden
    U kunt mijn website http://www.mjorritsma.nl bekijken, daar vind u meerdere recente voorbeelden van mijn werk.


    Contact
    U kunt contact met mij opnemen door mij (1) een mail te sturen, wat ik prefereer, (2) een PM te sturen of (3) een reactie te plaatsen in dit topic.


    Ik hoop door deze actie mijn nieuwe portfolio volledig te vullen met nieuwe opdrachten om zo meer recente werken te kunnen laten zien aan mijn toekomstige klanten.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • Beste,


    Ik denk dat dit voor iedereen wel handig is om te weten.


    Wat zijn de tarieven voor de volgende diensten:

    • Huisstijl


      - Briefpapier / Visitekaartjes / Enveloppes / Enz.
      - 300 DPI
      - Print-ready
      - CMYK

    • Banners / ander reclamemateriaal


    Geef je korting voor een template met subpagina's of wat zijn de tarieven voor een extra pagina?
    En hoe zit het met levertijd?

    Met vriendelijke groet,
    Ismail
    enthousiaste game developer

    Bewerkt één keer, laatst door ismail123 ().

  • Beste,


    De tarieven voor de huisstijl en banners heb ik bewust hier niet gegeven, omdat deze tarieven erg afhankelijk zijn van de opdracht dat ik binnen krijg. Ga er maar vanuit dat de prijzen voor de overige diensten tussen de 10 en 15 euro liggen.


    Een subpagina heb ik wel een specifieke prijs voor, namelijk € 15 voor een pagina met een groot verschil en € 7,50 voor een pagina met een klein verschil.


    Kortingen voor grote bestellingen zijn uiteraard aanwezig, maar pas na onderhandeling. Hier zijn geen vaste kortingstarieven voor.


    Hopend u zo voldoende te hebben geïnformeerd.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!