Prijs berekenen voor cart lukt niet.

  • Goedendag,


    Ik wil een 'cart' bouwen. Nu heb ik al een aardig deel af, maar loop tegen een probleem aan met het berekenen van de totale prijs.
    Ik haal m'n 'cart' uit een database; daarna doet hij aantal 'X' prijs van één product, nu moeten alle producten ook nog bij elkaar worden opgeteld.
    Heeft iemand enig idee hoe ik dit het best kan doen.


    Alvast bedankt!


    mvg,
    Stan

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wat een kinderachtige reactie , hij vraagt gewoon op wat hulp staat het op google NEE ECHT JOH meen je dat ?
    Het is een wereld wonder als je zo bij elke topic reageert dan is de hulp die je bied ook wat onnodig, ken je net zogoed een automatisch antwoord script maken wat in ieder topic het eerste resultaat uit google vist .


    OT - Kunt u eens u script hier plaatsen zodat de mensen hier kunnen helpen ?

  • Hallo,


    Zelf geef ik Reza gelijk betreffende dat dit eenvoudig zoeken zou zijn geweest via Google. Sommige dingen zijn ingewikkelder en minder vaak voorkomend en dan is Google niet de oplossing. Hier was dit wel het geval geweest.


    Maar alsnog, doe iets als:


    PHP
    $totaal = 0.00;
    while(Door de producten) {
    $prijs = aantal * $product_prijs
    $totaal += $prijs
    }


    Basis kennis en ook zeer eenvoudig via Google vindbaar ;)


    Mvg,
    Tim

  • Ik ben het ook eens met Reza. Wat scarface betreft, ik vind dat men eerst moet zoeken op het internet naar het probleem wat ze hebben, als dit echt niet lukt dan ben ik in iedergeval blij om te kunnen helpen. Je leert veel beter van je fouten of problemen als je er zelf naar zoekt en er zelf achterkomt. (en al helemaal als je zelf ook begrijpt waarom het fout ging)


    OT: Is het inmiddels gelukt?

  • Citaat

    Ik ben het ook eens met Reza. Wat scarface betreft, ik vind dat men eerst moet zoeken op het internet naar het probleem wat ze hebben, als dit echt niet lukt dan ben ik in iedergeval blij om te kunnen helpen. Je leert veel beter van je fouten of problemen als je er zelf naar zoekt en er zelf achterkomt.


    Klopt, daarbij ik kijk nu bij die link, die basis ken ik wel. Maar ik doelde meer op het script zelf. Maar goed


    Alsnog bedankt!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!