Hulp gezocht:

• Beste CPers,

Ik ben op zoek naar iemand die vrij snel een maffiasource (die ik heb liggen) kan installeren en eventueel enkele bugs eruit halen.. Zelf kan ik namelijk volledig niet scripten enzo..
    Uiteraard wordt je hiervoor vergoed , daarover kan worden onderhandeld.

Zelf zal ik vooledig zelf de site beheren. Als je interesse hebt, neem dan alsjeblieft contact op via bericht :)

MVG
    sam

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zoek gewoon iemand die het vrij snel kan, zodat ik niet een jaar lang moet wachten, wat het geval was toen mijn vriend het ging doen.. ;)
    Budget is er niet echt, maar je krijgt een aantal procent op alle inkomsten die er zullen gemaakt worden, hoeveel procent dat is valt over te onderhandelen via bericht ;)

• Er zijn duizenden maffias. Je hebt een heel goed concept nodig als je wilt opvallen. Aangezien je zelf niet kan scripten neem ik aan dat dit niet het geval is. Dus als je iemand een aantal procent gaat betalen, lijkt me dit geen eerlijke deal.

• Er zijn duizenden maffias. Je hebt een heel goed concept nodig als je wilt opvallen. Aangezien je zelf niet kan scripten neem ik aan dat dit niet het geval is. Dus als je iemand een aantal procent gaat betalen, lijkt me dit geen eerlijke deal.

Daar ben ik he niet mee eens, met de juiste connecties kan je toch wel een goed lopende game krijgen, heb zelf op 2.5 maand tijd €220 verdiend met een mijnmaffia spel en dat kan je al helemaal niet origineel noemen.. Bovendien ga ik in mijn volgend spel veel meer tijd steken ;)

• Daar ben ik he niet mee eens, met de juiste connecties kan je toch wel een goed lopende game krijgen, heb zelf op 2.5 maand tijd €220 verdiend met een mijnmaffia spel en dat kan je al helemaal niet origineel noemen.. Bovendien ga ik in mijn volgend spel veel meer tijd steken ;)

Okee, ik zal je maar moeten geloven denk ik ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!