Hallo allemaal,
ten eerste, Ik ben Ecliipsee. 17 jaar oud en studeer voor het eerst aan Saxion hogeschool te enschede. HBO informatica student leerjaar 1.
ik heb een oud script naar boven getoverd om te kijken wat ik er ( na 6 weken les ) meer mee kan dan vroeger.
alleen loop ik nu tegen een probleem aan:
ik heb een vip systeem dat via mollie werkt.
maar zodra er betaald is. wordt de user die vip gekocht heeft, niet geupdate in de database en dus ook geen v.i.p!
hier mijn code:
Het stuk met de link om te betalen (vip.php)
PHP
<?phpif(!$is_user){ message('warning','Uhm?','Je moet inloggen om VIP te kunnen kopen!');}else{?>
<h1>Donatie / Vip Kopen</h1><div class="cwrap">
<div class="infobox">Als je VIP Koopt op WarRockPrivate.NL Krijg je een Mooie gekleurde naam! <br /> Kun je jouw status een Kleur geven en meer! Wij staan open voor ideeën,<br /> dus heb jij ideeën Voor VIP's? Stuur dan een Prive Bericht naar een Beheerder</div> <div id="mollie"><iframe src="https://www.mollie.nl/partners/betaal/?partnerid=344425&id=1113827¶meter[Lid]=<?php echo $cur_user; ?>"" width="400" height="305" border="no" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0" scrolling="no"></iframe></div></div><?php}?>
en het mollie.php bestand zelf met alle info voor de parameter etc.
PHP
<?include '../start.php';
$ipadressen = array ( '82.94.203.80', '82.94.203.81', '82.94.203.82', '82.94.203.83', '82.94.203.84', '82.94.203.85', '82.94.203.86', '82.74.29.121');
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "GET"){ //Iemand roept ons aan met een aantal GET variabelen! Wie is het? $ipadres = $CUR_IP;
//We laten alleen de onderstaande ipadressen toe... Die zijn van Mollie! if(in_array($ipadres, $ipadressen)) {
$user_id = filter_escape($_GET['parameter'][Lid]);
$sql_vip = "UPDATE user_accounts SET viprank = viprank+1, usergroup = '2' WHERE id='".$user_id."' ";
if(!$vip_query = mysql_query($sql_vip)){ echo mysql_error(); //throw new Exception('Database Error!');}else{ insertEvent($user_id,'heeft VIP gekocht!','/ledenpaneel/vip/');} echo 'OK';}else { echo 'FOUT';}
}else { echo 'FOUT2';}
?>
Toon Meer
ik heb nu zelf 2 keer betaald.. maar mijn viprank update niet.. wie kan mij helpen?
Groeten Ecliipsee.