Mollie V.I.P system Error.

• Hallo allemaal,

ten eerste, Ik ben Ecliipsee. 17 jaar oud en studeer voor het eerst aan Saxion hogeschool te enschede. HBO informatica student leerjaar 1.

ik heb een oud script naar boven getoverd om te kijken wat ik er ( na 6 weken les ) meer mee kan dan vroeger.

alleen loop ik nu tegen een probleem aan:

ik heb een vip systeem dat via mollie werkt.

maar zodra er betaald is. wordt de user die vip gekocht heeft, niet geupdate in de database en dus ook geen v.i.p!

hier mijn code:

Het stuk met de link om te betalen (vip.php)

PHP
    <?phpif(!$is_user){    message('warning','Uhm?','Je moet inloggen om VIP te kunnen kopen!');}else{?>
    <h1>Donatie / Vip Kopen</h1><div class="cwrap">
    <div class="infobox">Als je VIP Koopt op WarRockPrivate.NL Krijg je een Mooie gekleurde naam! <br />   Kun je jouw status een Kleur geven en meer! Wij staan open voor idee&euml;n,<br />    dus heb jij idee&euml;n   Voor VIP's? Stuur dan een Prive Bericht naar een Beheerder</div>   <div id="mollie"><iframe src="https://www.mollie.nl/partners/betaal/?partnerid=344425&id=1113827&parameter[Lid]=<?php echo $cur_user; ?>"" width="400" height="305" border="no" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0" scrolling="no"></iframe></div></div><?php}?>

en het mollie.php bestand zelf met alle info voor de parameter etc.

ik heb nu zelf 2 keer betaald.. maar mijn viprank update niet.. wie kan mij helpen?

Groeten Ecliipsee.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wat is de URL die wordt aangeroepen door mollie?

$_GET['parameter'][Lid] ziet er nogal verkeerd uit ;)

Edit: Zie post hierboven.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!