[PHP] Bericht verwijderen

  • Hallo ik heb een probleem


    ik wil een bericht verwijderen maar dat doet hij niet hij zegt dat mn bericht verwijdert.
    Verder krijg ik geen foutmeldingen.


    message.php?p=del


    dat is wat er komt te staan wnnr er op delete gedrukt word


  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit zou moeten werken:



  • Probeer dit eens voor de grap



  • Stuur anders even de hele pagina, dan kijk ik er even naar.

  • Galo,


    Het gene wat je nu gaat lezen moet je opvatten als feedback en niet om je de grond in te rammen!




    Ik kan je nu vertellen.. Als iemand erachter komt dat jij je script zo draait. Ben je binne no-time je hele database kwijt ;).


    Waarom?

    • De values die jij in je database gebruikt, kunnen worden gemanipuleerd door de gebruiker. Dit als gevolg dat je script zeer gevoelig is voor mysql injecties. Maak gebruik van mysql_real_escape_string.
    • Je haalt ID via GET op, dit is geen array (volgens mij), daarna zet je 'm om in post wat geen nut heeft. Daarna heb je een foreach loop wat nog minder nut heeft. Probeer dit te vermijden.
    • Je snap niet waarom het systeem niet werkt. Kijk mijn 2e punt, en DENK OM JE FOUT AFHANDELING. Fout afhandeling is echt super belangrijk. Je gaat er bijv. nu van uit dat de query's lukken. Wie zegt dat dat ook zo is?
    • Hou strings buiten de quotes. Dus bijvoorbeeld: echo "Welkom $speler hoe is het?" word: echo "Welkom " . $speler . " hoe is het?".


    Als ik iets fout heb begrepen moet je 't me even verduidelijken =).


    Hieronder staat een code die ik voor je gemaakt hebt. Deze is wat netter.. Probeer er van te leren en misschien dat deze je gewenste resultaat geeft.


Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!