Posts by galo

    hallo ik zoek een designer die voor mij layout kan maken zowel ingame als outgame.


    Stuur mij een bericht met contact gegevens en ik zal contact opnemen om over een prijs en meer info over de layouts.


    Mijn vraag is ook wat is een beetje een redelijk bedrag voor een layout in en outgame?


    MVG
    Popcaan

    Hij geeft elke x de foutmelding aan bij berichtje "Er is geen houderpositie vrij."


    terwijl er nog gwn plek is kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doet??



    jaa dat begrijp ik allemaal wel maar ik heb nu een nl site en ik wil graag engels en nederlandse bezoeker is hier een handig systeem voor waarbij mn leden makkelijk kunnen kiezen naar engels of nederlandse texten

    ik wil op mijn website graag meerdere talen gebruiken hoe kan ik dit het beste doen of is er ergens een source waar zo'n systeem in zit??
    Ik heb al beetje gegoogled maar aangezien mijn engels super slecht is kom ik er niet helemaal uit.

    Hallo ik heb een probleem


    ik wil een bericht verwijderen maar dat doet hij niet hij zegt dat mn bericht verwijdert.
    Verder krijg ik geen foutmeldingen.


    message.php?p=del


    dat is wat er komt te staan wnnr er op delete gedrukt word


    nou in jou oplossing gaat die alleen pas ordenen als xp 40000 is maar wat ik wil is dat:


    onder de 40000 gaat die op xp ordenen
    boven de 40000 gaat die op rang ordenen


    en nu gaat die boven de 40000 pas beginnen met alles te ordenen

    PHP
    $dbres = mysql_query("SELECT *  FROM `spelers` WHERE `activeer`=1 ORDER BY `rang` DESC, `xp` DESC, `login` ASC LIMIT $begin,20");


    Ik heb een vraag in mn spelers lijst moet er worden weergeven de spelers die het hoogste rang hebben en het hoogste xp maar mijn vraag is hoe kan ik er voor zorge dat die pas op `rang` gaat orderene als die boven de 40000 xp heb ???

    nee geen foutmeldinen
    en ik heb het online gezet en toen bleek dus dat het gedeelte van kogels wel weergeeft en als die is afgelopen gaat die pas naar heist toe.
    en ja ik wil graag geholpen worden ben er nog steeds niet uit gekomen weet iemand wat ik verkeerd doe?

    geen errors en error report staat aan en voor de rest dit is het hele script het enige wat er boven staat is connection include en klaar that's it

    ben ik niet duidelijk genoeg hij geeft geen foutmelding
    alleen weergeeft die maar 1 timer en hij moet ze alle 2 doen'
    ik heb zelf al van alles geprobeert maar niet gelukt drm vraag ik het hier he

    ik snap niet wat ik er fout is dit is nu wat die weergeeft
    Volgende route 66 overval: (hier geen tijd) Kogels: (hier wel tijd)
    en ik wil dus dat er bij beide tijd komt te staan!
    en als de laatste timer is afgelopen dan pas gaat de eerste ook lopen maar ze moeten allebei tegelijk kunnen lopen