zijn er source vrijgegeven van sites zoals criminalspoint en deze en enz?
zoja waar kan ik die vinden?
gr
zijn er source vrijgegeven van sites zoals criminalspoint en deze en enz?
zoja waar kan ik die vinden?
gr
Ik vrees dat die niet snel zal wordne vrijgegeven hoor.
Maar anders moet je even aan een super moderator vragen?
Beste,
Ja die zijn er wel, volgens mij was er een op Webscripters.be (ik weet niet of dat nog bestaat, maar daar heb ik 't ooit gevonden).
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
Die kun je wel kopen, zoek op google naar wotlab burning board..
webtiger, webfanaat, webfanaat-sg allemaal sources die wel vrijgegeven zijn en redelijk overeenkomen met de opties op deze site.
Hij kan gewoon deze source kopen, die kun je op google wel vinden. Als je niet wil betalen zou je dan voor webtiger moeten gaan ofzo, moe tje nog wel even unbuggen.
Bedankt jongens ik wist idd dat er aantal sources waren maar wist niet meer hoe heetten ik zal ze opzoeken Bedankt!
De CP source is en zal niet worden vrijgegeven.
CP had als basis webtiger (correct me if i'am wrong) maar had allerlei op maat gemaakte opties die nergens te vinden zijn.
ICTS maakt gebruik van BurningBoard van Woltlab. Daar hangt wel een klein prijskaartje aan.
De CP source is en zal niet worden vrijgegeven.
CP had als basis webtiger (correct me if i'am wrong) maar had allerlei op maat gemaakte opties die nergens te vinden zijn.
ICTS maakt gebruik van BurningBoard van Woltlab. Daar hangt wel een klein prijskaartje aan.
Over welke opties hebben we het dan precies?
Kan me geen uniek iets herinneren aan de cp source...
Hallo zie mijn eerdere post.. Ik heb webtiger source gedownload.. Ik heb mezelf al status 5 gegeven (dat is eigenaar status) maar kom alsnog niet in de scripts.
zie hier het code wat me tegenhoud
begintabel("Download admin", $thema);
if(functie() < 2){
echo "U bent niet bevoegd om in de admin te komen!";
}
else{
if($list['download_admin'] == 0){
echo "De eigenaar heeft u niet de rechten gegeven om hier te komen!";
}
moet ik nog wat aanpassen in de database misschien?
hij geeft deze error : "De eigenaar heeft u niet de rechten gegeven om hier te komen!";
Er is een admin tabel die je moet invullen
ja dat heb ik gedaan maar nog steeds werkt die niet heb van alles geprobeerd..
Webtiger heeft standaard heel veel bugs, als je niet kan programmeren is dat niet de eenvoudigste om mee te starten.
Het is echter wel heel simpel geprogrammeerd, dus het is wel eenvoudig om het te leren
Bij Webtiger is er een rechten tabel, waarin je per userid ingeeft welke rechten ze hebben.
Je moet bv download_admin op 1 zetten voor je account
CriminalsPoint gebruikte niet de webtiger source. Was iets custom-build.
Criminalspoint was een afslanksel in eerste instantie van crime-scripters. En crime-scripters was webtiger.
Echter is er toen heel veel veranderd
True that, webtiger is echt waar KUT = Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!