Fout in mn code

• ik snap niet wat ik er fout is dit is nu wat die weergeeft
    Volgende route 66 overval: (hier geen tijd) Kogels: (hier wel tijd)
    en ik wil dus dat er bij beide tijd komt te staan!
    en als de laatste timer is afgelopen dan pas gaat de eerste ook lopen maar ze moeten allebei tegelijk kunnen lopen

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ben ik niet duidelijk genoeg hij geeft geen foutmelding
    alleen weergeeft die maar 1 timer en hij moet ze alle 2 doen'
    ik heb zelf al van alles geprobeert maar niet gelukt drm vraag ik het hier he

• Wil je überhaupt wel geholpen worden ? Lijkt er nu op dat iemand maar gedwongen antwoord moet geven omdat jij er geen zin in hebt (zo komt het althans wel over op mij)...

Javascript geeft geen foutmelding terug?
    Hoe heb je dit getest als ik vragen mag?

Verder zijn die quotes (") om je variable heen nergens voor nodig, kan je dus gewoon weghouden.

• nee geen foutmeldinen
    en ik heb het online gezet en toen bleek dus dat het gedeelte van kogels wel weergeeft en als die is afgelopen gaat die pas naar heist toe.
    en ja ik wil graag geholpen worden ben er nog steeds niet uit gekomen weet iemand wat ik verkeerd doe?

• Ik breek even snel in voor er ruzies worden uitgelokt:

@ TS, het is de bedoeling dat je de hulp van anderen waardeert en zelf alles eraan doet en gedaan hebt voor je je vraag hebt gesteld en terwijl deze gesteld is. Jouw eerste twee reacties komen ook bij mij een beetje bot over: net alsof wij er iets aan kunnen doen dat jouw script niet werkt. Wij proberen jou te helpen maar op het moment dat wij het niet begrijpen dien je dit gewoon duidelijker voor ons uit te leggen en dan verwacht ik niet van dat soort reacties.

Hopelijk is dit zo duidelijk en graag verder nu ontopic. Reacties op dit bericht kunnen via een PB naar mij of een andere (super) moderator.

• Je hebt 2x dezelfde functies erin staan en je variabelen noemen ook 2x hetzelfde.
    Volgens mij heb je door het te kopiëren letterlijk in dit geval voor een conflict gezorgd tussen beide.

Het hele 2de deel van var countdown = function( heb je waarschijnlijk zelfs niet nodig.
    Je maakt gewoon 1 functie en die roep je 2x aan, 1x voor de kogels en 1x voor de route 66. :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!