beste mensen
is ringtonio het zelfde als mollie.(welke is het beste?)
voorbeeld
http://www.the-sicilian.nl/belservice.php
ik bedoel trouwens is het het zelfde frame?
bedankt
beste mensen
is ringtonio het zelfde als mollie.(welke is het beste?)
voorbeeld
http://www.the-sicilian.nl/belservice.php
ik bedoel trouwens is het het zelfde frame?
bedankt
Volgens mij kan je meer met mollie, wat mij betreft is mollie ook beter;)
ja maar ik heb nu nog ringtonio in het script staan maar ik wil daar mollie in waar kan ik dat gewoon de link veranderen nee toch?
Ik denk dat Mollie beter is omdat je dan en scriptje krijgt wat je dan uiteindelijk op je website moet gaan plaatsen.
MVG: Mitch
Mollie, heeft diverse opties voor je site ( iframe , popup etc... ) zij werken ook zeer fijn! Ze hebben ook api systemen dus fijn voor andere dingen, Mollie is zeker een aanrader als je er meer informatie over wilt kun je het beste bellen naar de mollie service lijn helemaal gratis 020-6128855 dat is hem, nou veel succes verder:cheer::cheer:
Citaat van NVBWebsitesMollie, heeft diverse opties voor je site ( iframe , popup etc... ) zij werken ook zeer fijn! Ze hebben ook api systemen dus fijn voor andere dingen, Mollie is zeker een aanrader als je er meer informatie over wilt kun je het beste bellen naar de mollie service lijn helemaal gratis 020-6128855 dat is hem, nou veel succes verder:cheer::cheer:
Dit bedoel ik, Dit is nou eigenlijk een goede reactie:D
bedankt heeft er iemand meschien een belservice voor mollie van 2kill want bij mij zit er alleen maar ringtonio in bedankt!
Beste,
Bij mollie kan je door een micrpayment aan te maken. Het script downloaden. Deze kan je foutloos integreren in je website;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Mollie is echt voor de beginner idd, maar als je al wat verder bent merk je dat ringtonio veel beter werkt.
Diester ik kan voordelen opnoemen ja: Mollie ziet er goedkoop uit en, lijkt voor de bezoeker als of je afhankelijk bent van een andere onderneming, daar boven op heb ik toch al een aantal keer mee gemaakt dat ik ruim 15 dagen moest wachten op mijn betaling en, bij ringtonio alle betalingen binnen 2 werkdagen binnen zijn.
Ringtonio heeft de hoogste uitbetalingen, snelle service en vriendelijk personeel; daar gaat het bij mij om :).
molle ondersteunt meerdere landen, alhoewel dat nutteloos is:S
Ik vind Mollie en, Ringtonio niet echt te vergelijke zie ook de andere websites van Targetmedia waar zij ook de zelfde soort diensten bieden daar kan Mollie op dit moment nog niet echt aan tippen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!