Ik ben nu bezig met een internet radio.
Enkel zoek ik een script die kan zien wat er wordt afgespeeld.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Tevens weet ik al dat je rechten moet hebben om sommige muziek te mogen afspelen.
Ik ben nu bezig met een internet radio.
Enkel zoek ik een script die kan zien wat er wordt afgespeeld.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Tevens weet ik al dat je rechten moet hebben om sommige muziek te mogen afspelen.
Ik heb het wel eens gezien op andere site's, maar zou niet weten waar je dit zou kunnen krijgen.
Zou je dit niet zelf kunnen bouwen?
Zelf bouwen, dat gaat het bij mij niet worden.
Dit moet dacht ik gedaan worden aan de server / radio kant. Indien de hosting of provider dat niet bied denk ik niet dat het mogelijk is.
Overigens, zorg voor een licentie voor een radio
Ik geloof dat daar wel een aantal scripts voor beschikbaar zijn. Ik zou het als ik jou was even vragen op het ShoutCast forum: http://forums.winamp.com/forumdisplay.php?forumid=140
Listen2MyRadio is echt heel erg handig.
Draaien deed ik vroeger veel via SamBroadcaster, gewoon nulled.
Groet,
Gewoon via visual dj.
WMP.
Winamp..
Ik kan zo wel een scriptje maken
Ik heb namelijk mijn eigen radio stationnetje gehad.
Waar ik ook films uitzenden.
Je kan mij ook PM-en..
MVG
PM verstuurd.
Ik heb nog ergens een script liggen, zal even kijken waar.
Hierbij de code:
<script><!--
/*Auto Refresh Page with Time script*/
//enter refresh time in "minutes:seconds" Minutes should range from 0 to inifinity. Seconds should range from 0 to 59var limit="0:30"
if (document.images){var parselimit=limit.split(":")parselimit=parselimit[0]*60+parselimit[1]*1}function beginrefresh(){if (!document.images)returnif (parselimit==1)window.location.reload()else{ parselimit-=1curmin=Math.floor(parselimit/60)cursec=parselimit%60if (curmin!=0)curtime=curmin+" minutes and "+cursec+" seconds left until page refresh!"elsecurtime=cursec+"Station naam"window.status=curtimesetTimeout("beginrefresh()",1000)}}
window.onload=beginrefresh//--></script>
<link href="npstyle.css" rel="stylesheet" type="text/css" /><center><p class="np"><?
//pas server.adres aan naar jou shoutcast server//pas poort aan naar jou poort$fp = fsockopen("192.168.1.1", "8000", &$errno, &$errstr, 30);
//Kijken of er een connectie gemaakt kan worden ( of de server dus ONLINE is )if(!$fp) { $connect=0;}
//als die dat is dan haalt die 7.html binnen van de shoutcast serverif($connect != "0"){fputs($fp,"GET /7.html HTTP/1.0\r\nUser-Agent: XML Getter (Mozilla Compatible)\r\n\r\n");while(!feof($fp)) {//de var $page krijgt als waarde de inhoud van 7.html van de shoutcast server $page = fgets($fp, 1000);}
//Verbinding kan worden verbroken die hebben we niet meer nodigfclose($fp);
//De onnodige dingen er uit halen$page = ereg_replace(".*<body>", "", $page);$page = ereg_replace("</body>.*", ",", $page);
//Het geen wat over blijft uit elkaar raveleen$numbers = explode(",",$page);
//kijken of de Winamp plugin aan het "streamen" is$streaming=$numbers[1];
//Als die dat is geef $song de waarde van de song uit $page ( 7.html )if($streaming == "1"){ $song = $numbers[6];}
//Als die niet streamd dan geef $status de waarde nostreamif($streaming != "1"){$status = "nostream";}}//Als er in het begin geen connectie is gemaakt geef dan een text weer...if($connect == "0"){echo "Onze Server is op dit moment niet online<br>Sorry voor het ongemak.";}
else {//Als er geen uitzending is geef dan ook melding weerif($status == nostream){echo "Op dit moment geen uitzending. Dit ligt aan onze pc";}
//als alles goed is geef dan de song weerelse {echo " $song";}}?></p></center>
Toon Meer
Kan je het even goedzetten?
Want dit is een hele kluit bijelkaar.
Ik verwacht dat dit hetgeen is waar je naar opzoek bent.;
mis volgens mij heel wat...
Want bij mij laad geen enkel script.
Hmm.. ik gebruikte het altijd samen met shoutcast servertje.
Enkel IP invoeren en het juiste poortje. Kan natuurlijk zijn dat het zwaar verouderd is.. (mss is het te oude php voor jou server?)
eventueel ombouwen naar PHP 5.3
Hoe installeer je zoiets?
Kan je me helpen via TeamViewer?
Shoutcast is toch simpel te installeren, een kind kan de was doen.
In eerste instantie installeer je Winamp. Daarna installeer je shoutcast winamp plugin of sam broadcaster.
Dan heb je je eigen IP adres welke je opensteld in je router (DMZ) zodat deze vrij benaderbaar is. Of je stelt simpel tcp/udp open in je router op poort van je shoutcast.
et voila je hebt je IP en Poort. dat plak je in t php scriptje en je kan alles opvragen.
Ik zoek een mediaspelertje die op de site kan.
Kan je het even goedzetten?
Want dit is een hele kluit bijelkaar.
Ik heb het goed in een .php code staan maar hij veranderd hem hier. Wat is uw mail, dan mail ik u hem even.
Sam broadcaster heeft een optie om dat te doen.. in de map van dat programma (Installed) heb je de mappen html en php die kan je uploaden en zie je wat je gedraaid hebt!
Ik zoek een media speler die in elke browser werkt.
Heb nu enkel 1 die enkel op IE werkt.
HTML 5 audio player .. Windows media player etcetera.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!