Hallo, weet iemand of er een applicatie of dergelijke bestaad voor telefoons zonder android die ervoor zorgen dat je applicaties met android kan afspelen?
Als ik google krijg ik weinig resultaat..
Hallo, weet iemand of er een applicatie of dergelijke bestaad voor telefoons zonder android die ervoor zorgen dat je applicaties met android kan afspelen?
Als ik google krijg ik weinig resultaat..
Weinig resultaten via Google.. Android is van Google, als Google het niet weet zal het ook niet gaan ;-).
Hangt er vanaf welk type Smartphone je hebt. Mss bestaat er wel een custom rom voor. Voor gewone gsm's zowiezo niet...
Welke telefoon heb je? Op mijn telefoon (HTC HD2) heb ik ook een custom ROM op geïnstalleerd met Android 4.0 ICS, dus bij sommige telefoons kan het.
Een Samsung Star txt B3410W Ch@t
Victini, nu wordt ik het een beetje heel erg moe dit....
Het kan gewoon niet als je geen fatsoenlijke mobiel koopt die van deze tijd is.
Besef dat niet alles kan, als je ook geen geld hebt.
Ik kan ook geen mooie ferraria kopen, al ben ik 14 jaar.
Je moet wel rekening houden dat jij geen smartphone hebt, dus er ook niet veel mee kan.
Toothles, laat me niet lachen, een samsung star is niet een toestel van deze tijd, deze is van 2 jaar geleden.
Koop een smartphone en je problemen zijn opgelost want deze telefoon kan niet meer hoor ..
Dit is dus wat ik en vele andere al zovaak hebben gezegt maar sommige mensen zijn gewoon hard lerende.
Als iets niet kan, dan kan het gewoon niet.
Als je geen geld hebt koop dan een goedkope samsung galaxy y?
Buffy jij snapt het
Volgensmij kan hier een slotje op.:slotje:
Met toestemming van de topicstarter :slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!