BrokenTrack,
Wie zegt dat de topicstarter het zo wil?
Hij heeft het namelijk ook over php/sql omdat hij dit niet voor niks onder deze onderwerp heeft gezet, dus geef ik hem ook een php/sql optie.

While functie
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
En wij als ervaren programmeurs wijzen de TS erop dat dit onwijs is.
Aangezien de TS zich dit mogelijk niet beseft.
-
ismail123 PHP, CSS is niet de enigste oplossing, je kan dit ook met jQuery oplossen.
Dat CSS code in oudere browsers niet ondersteund wordt oke, maar JavaScript kan je controleren dus jQuery zou dan wel weer een oplossing zijn.
Ze geven slechts alternatieven omdat er vele mogelijkheden zijn, hoeft niet te betekenen dat elke browser tot IE5 ze werk zal doen.
Je kan dit op vele manieren doen alleen het is aan de TS welke manier hij makkelijker/mooier vind om te gebruiken. -
@BrokenTrack
Je weet niet wat de gebruiker wilt, en of het een essentie is dat de server op super snelheid moet blijven of weinig verkeer.
Misschien is het voor een simpele site, waarbij zo'n uitgebreide denkwijze niet nodig is.
Think simple.@fils
IE5 is sowieso crappy xD
maar ik wist wel dat js/ js library ook een optie is, alsnog bedankt voor de reminder. -
Wow, hele discussie in dit topic ;P
Eeyk, Perrytje11 en ismail123 hadden me prima opweg geholpen, is hun manier niet goed dan?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!