Eerste medailles

  • De eerste medailles beginnen te vallen.


    Meld het hier als jou land een medaille haalt, zet er aub bij wie en in welke sport.


    Medailles België:
    CHARLINE VAN SNICK, Judo, Bronzen medaille - Proficiat :cheer:
    Lionel Cox - Karabijnschieten - Zilveren medaille


    Medailles Nederland:
    Marianne Vos, wielrennen, gouden medaille
    Estafette, wedstrijdzwemmen, zilveren medaille
    Ranomi Kromowidjojo, 100m vrije slag vrouwen, gouden medaille
    Ranomi Kromowidjojo, 50m vrije slag vrouwen, gouden medaille
    Marleen Veldhuis, 50m vrije slag vrouwen, bronzen medaille

  • @sukel,
    Ranomi Kromowidjojo is de naam, op de 100m vrije slag voor vrouwen. Netjes gedaan, vooral de eindsprint. Zo'n sprint heb ik zelf nog nooit gedaan en tevens nog nooit gezien. Hoe rustig en zonder opwarming ze begint met zwemmen is echt top! De NOC*NSF coaches van haar zaten ook te springen op de bank, maar zij bleef volkomen rustig.

  • Citaat van L.Groot

    @sukel,
    Ranomi Kromowidjojo is de naam, op de 100m vrije slag voor vrouwen. Netjes gedaan, vooral de eindsprint. Zo'n sprint heb ik zelf nog nooit gedaan en tevens nog nooit gezien. Hoe rustig en zonder opwarming ze begint met zwemmen is echt top! De NOC*NSF coaches van haar zaten ook te springen op de bank, maar zij bleef volkomen rustig.


    Dat jij het nooit hebt gedaan zegt niks Lars, jij kunt niet zwemmen(L)


    Verder komt er van 'Kromo' vanavond wel weer een gouden medaille bij8-|

  • Perry,
    Ik zwem inderdaad niet meer nee, vroeger wel veel gedaan. Vooral korte sprint was ik redelijk goed in. Nu beheers ik alleen nog de techniek uitmuntend, qua uithoudingsvermogen kan ik misschien nog net 25/50m heel snel aan helaas. Om mijn startduik en keerpunten ben ik echter wel berucht bij mij in de regio, als ik erin duik heb ik nog 2 sec een voorsprong, daarna werd ik meestal wel ingehaald helaas.

  • Citaat van L.Groot

    Perry,
    Ik zwem inderdaad niet meer nee, vroeger wel veel gedaan. Vooral korte sprint was ik redelijk goed in. Nu beheers ik alleen nog de techniek uitmuntend, qua uithoudingsvermogen kan ik misschien nog net 25/50m heel snel aan helaas. Om mijn startduik en keerpunten ben ik echter wel berucht bij mij in de regio, als ik erin duik heb ik nog 2 sec een voorsprong, daarna werd ik meestal wel ingehaald helaas.


    Ach, die mensen moeten er ook zijn. Maar als je weer gaat trainen, zul je heel wat verschil merken(h)
    Wil best een keer een wedstrijd tegen je zwemmen hoor(a)

  • Citaat van L.Groot

    Haha ik blijf liever coach van de zwemgroep die ik nu training geef ;). Is veel leuker om die kinderen zo te trainen zodat zij het gaan maken ;). Tenzij jij aanbied om naar Bad Bloemendal te komen op dinsdag/donderdag rond 18.45 :P.


    Wie weet, misschien kom ik wel een keer langs(a)
    En anders kom jij langs als ik een wedstrijd heb8-|

  • Citaat van L.Groot

    Zeker tijdens het inzwemmen :P. Maar wie weet als jij toevallig meezwemt op een wedstrijd waar ik als begeleider meega dat we dan een wedstrijdje voor de wedstrijd kunnen doen ;).


    Klopt, en beter praten we op msn verder:p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!