Beste lidjes,
ik zie dat een aantal MENSEN heel levenloos bezig zijn en heel Criminalspoint zitten te verneuken. Dus kap hiermee alsjeblieft anders zorg ik er faking persoonlijk voor dat je een ban krijgt. Ojá wie nu lollig denkt te zijn en denkt dat ik je bedrijf dit is niet zo. En welke kluns op mijn account gaat klooien.. je gaat eraan. Stop met dit levenloose gedoe a.u.b
Levenloos
- Joshua
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Uhm,, misschien even wat netter zeggen. Want je gaat eran is wel degelijk een bedreiging;) Als ik jou was zou ik ze gewoon even verzoeken te kappen. Maar gelukkig heeft CP een goede crew die nu extra hard optreden mensen een ban te verzorgen. Dus mijn complimenten tog even voor de crew.
Verder:
Iedereen kap gewoon met het bug misbruiken. Als we dit bij jullie op de site zouden doen zouden jullie dat niet leuk vinden. Dus doe het dan ook niet hier, iedereen weet dat deze bugs te gebruiken zijn maar wees volwassen en laat ze gewoon mee rust.Mvg, Luc
-
Helemaal niks netjes, ik ben asso nouw goed. Ik haat zulk soort mensen..
-
Wij allemaal, maar met asso doen berijk je niets. Ik ben nu ook heel netjes terwijl ik dat in mijn echte leven niet ben...
-
Citaat
Ojá wie nu lollig denkt te zijn en denkt dat ik je bedrijg dit is niet zo
CitaatEn welke kluns op mijn account gaat klooien.. je gaat eraan.
is tog echt een bedreiging
-
Dit vind ik eerder een levenloze topic... Je kunt beter op de crew gaan zeiken als één of andere grappenmaker.
Op jou account valt toch niks te beleven... Maak je niet zo druk om niks.
-
Op de crew kan ik niet zeiken aangezien Darsstar en Dein h'n werk goed doen en Dominic em gepeerd is 8-)
Darsstar Edit: Je vergeet anton
-
Mwa gewoon afwachten zou ik zeggen XD
-
Er is weer een enorm levenloos iemand bezig|-)
-
hahaha ik zag het ook.
Hopelijk komt dominic binnenkort weer +- een week.
Ik wil net zoals iedreen dat criminalspoint weer lekker groot wordt. -
hoe meer aandacht je door dit soort topic's geeft hoe leuker die sukkels het vinden.... ik zeg - slotje - ...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!