Panda Update 3.9

• Google heeft afgelopen nacht Panda Update 3.9 uitgerold.
    Bij deze update zou je voor het eerst sinds lang weer wijzigingen kunnen merken in de resultaten die je krijgt.
    Ongeveer 1% van de resultaten wordt beïnvloed door deze wijziging.
    Wat er exact werd gewijzigd weten we nooit, maar in het algemeen hebben de Panda updates altijd tot doel om sites met weinig informatie of een lage kwaliteit slechter te laten scoren.
    Het zijn vele kleine updates die telkens vechten tegen link- & contentfarms.

Het enige dat ikzelf tot nu toe merk, is dat google steeds minder in staat is om mij snel naar goede sites te sturen.

Als ik bv zoek op 'criminalspoint', krijg ik nog altijd veel rommel te zien in google...
    https://www.google.be/webhp?so….,cf.osb&biw=1846&bih=995

• Bij mij pakte het slecht uit, van 2e pagina naar 5e. (maar ja heb maar 1 artikel; geen tijd om site af te maken)

• Weer zoiets fantastisch van google! :D

Positie 6 op keyword van 25 miljoen resultaten ( Belgie ). Nu de grote spelers op de markt zoals spele.be en funnygames.be PROBEREN voorbij te steken.

• Ik vind het persoonlijk niet zo erg, hier zijn immers de SEO sites voor zoals Lipperhey.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!