Is het mogelijk om een flash bestand om te zetten zodat het een java bestand is?
Dat je op je gsm kan spelen?

flash naar java
-
-
-
denk niet dat het mogelijk is zonder kennis van javascript, bedoel je geen javascript?
-
Neen, Java. Aangezienhet voor op een gsm spel is.
-
Dit is niet mogelijk door middel van een converter, het hele spel zal herschreven moeten worden in java.
-
Ow, oke dat is jammer
want de game die je ook vindt onder naam van icopter heb ik hier als flash bestand en zou dezelfde graag op mijn gsm willen spelen -
Je kunt natuurlijk ook gewoon kijken in de android of ios of windows market naar Adobe flash player.
-
Mijn gsm heeft geen android dus het zal zonder moeten, ik heb er wel al eentje gevonden maar dat is niet wat is zoek
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.06.12 11:08:32:
ios, windows ook niet -
Wat voor telefoon heb je dan? Misschien met Symbian?
-
Nee, dat ook niet ik heb een
http://img.cbcdn.net/products/…50&height=204.49790794979
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.06.12 15:59:22:
Samsung star txt B3410 -
Tijd voor een nieuwe mischien ? Een android telefoon kost tegenwoordig niks .
-
-
Ja, klopt, dat weet ik ook wel.
Maar alles beter dan een samsung star -.-
-
@hierboven
dat is niet helemaal waar dat je voor weinig geld geen goeie telefoon hebt. ik heb nu al bijna een jaar de samsung galaxy text b5510, smartphone met touch en qwerty toetsenbord zolang je geen onzin apps download heb je geen enkel probleem en anders kun je je mobiel altijd nog rooten.
-
Citaat van L.Groot
R4,
Als je een beetje een goede wilt, waar je ook wat apps op kan installeren en die niet elke keer vastloopt dan betaal je wel wat meer. Met een fatsoenlijk scherm denk ik dat je dan echt wel rond de euro300 - euro400 minimaal kwijt bent. Anders krijg je zo'n Action/Aldi telefoon -_-.L.groot een galaxy ace is 140 euro en daar kun je bijna alles mee die heb ik ook gehad voor mij galaxy s3.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!