Geld/klik sites

• Beste mensen.

Wie kan mij uitleggen bij welke site ik het beste en hoe geld kan verdienen. Ik bedoel dan met van die sites waar je op reclame klikt en daar dan geld voor krijgt! Kan iemand mij uitleggen hoe dat in zijn werking gaat en zijn ervaringen

Bedankt!

• De meeste websites die dit doen zijn scammers en het gaat ook gewoon te sloom dus ik raad je dit zwaar af tenzij je een bot gebruikt, die het werk voor je doet maar dat is wel illegaal..

Bij sommige websites waar ik dit heb geprobeerd;
    Toen ik dus eindelijk in de buurt kwam van het bedrag waarbij je uitbetaald krijgt, kreeg ik gewoon geen offers meer om dus niet uitbetaald te kunnen krijgen-.-"

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Kijk maar eens naar Link2cash.nl
    Die eigenaar ken ik en die is geen scammer,helaas is de site half offline omdat de eigenaar zelf geen tijd heeft om het te beheren.

Wellicht werkt het systeem nog,je zou even kunnen kijken.

• Citaat van scarface

Tja geen 1 site verdien je veel zonder er veel tijd in te steken vind die nederlandse site's zonder automatische betaling via paypal alemaal 1 voor 1 scam.

Je moet ze natuurlijk niet allemaal over dezelfde kam scheren!

• Citaat van bramva

Ik raad mixsurvz.com aan echter word je daar pas bij 1200 dollar uitbetaald

Haha en hoeveel jaren gaat dat duren?
    Of dan gebeurt er hetzelfde als bij mij :p is die bij de 1180dollar, geeft hij geen mogelijkheden meer aan om te verdienen (xD)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!