• Beste,
    Ik ben inmiddels bij fortis (België)
    Maar weet iemand of het mogelijk is als belgische bewoner rabobank (Nederland) bankkaart aan te vragen?
    Dit is handig voor vele zaken.
    Ik heb ook een paar site's waar ik in nederland vanaf 25,- kan uitbetalen
    In belgië bedraagt dit het dubbele.
    Dit is ook de reden waarom ik dit wil weten.


    Mvg,

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van eeyk

    Waarom rabobank? ING vind ik persoonlijk veel beter.
    of de ABN wat een staats bank is sinds 2008.



    ING is sneller dan ABN geloof ik dus zal eerder voor ING gaan.

  • ING heeft een onveilige en vervelende internet bankieren mogelijkheid. Rabobank heeft naar mijn weten de veiligste methode, daarna volgt ABN AMRO (met USB aansluiting op de identifier) en als allerlaatste eindigt de TAN code van ING. Daarnaast zijn de kosten voor de Rabobank na ING het voordeligste en heeft de Rabobank als een van de enige banken van Nederland nog geen staatssteun aangevraagd dus waarom geen Rabobank?


    Dat ze de meeste pinautomaten en kantoren in Nederland bezitten zegt al genoeg, dat ze geen staatssteun nodig hebben bevestigd de grootte en betrouwbaarheid van de bank.

  • Citaat van L.Groot

    ING heeft een onveilige en vervelende internet bankieren mogelijkheid. Rabobank heeft naar mijn weten de veiligste methode, daarna volgt ABN AMRO (met USB aansluiting op de identifier) en als allerlaatste eindigt de TAN code van ING. Daarnaast zijn de kosten voor de Rabobank na ING het voordeligste en heeft de Rabobank als een van de enige banken van Nederland nog geen staatssteun aangevraagd dus waarom geen Rabobank?


    Dat ze de meeste pinautomaten en kantoren in Nederland bezitten zegt al genoeg, dat ze geen staatssteun nodig hebben bevestigd de grootte en betrouwbaarheid van de bank.



    Icesave was ook ineens failliet. Over de DSB Bank nog niet gesproken ;)


    Zelf zit ik bij mijn ing, bevalt me erg goed en nog geen reden gevonden om over te stappen. Maar dat terzijde. Lijkt me inderdaad verstandig net wat Ferhat zegt om gewoon even te informeren :)

  • Naja, mijn vraag is meer of het mogelijk is als belgische bewoner ook een nederlandse bank te hebben incl verzending van onlinebankier bakje.
    dit omdat ik uitbetalingen moet doen in nl.
    En zeer vaak geven ze gewoon rekening nummer waar ik helemaal niets mee ben als belgische gebruiker, want ik heb iban, swift,...
    Nodig.

    Dit is verzonden via windowsphone dit zou eventueel schrijffouten van deze reactie kunnen verklaren

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Je kunt uitdraaien van je rekening gewoon in je internetbankieren downloaden. Als ik jou was zal ik de Rabobank, ING of ABN AMRO gewoon even bellen.


    Telefoonnummers:
    Rabobank: 0031 33 467 55 00 (Rabobank Randmeren, gratis)
    ING: 0031 20 561 1619 (euro0,10 per minuut)
    ABN AMRO: 0031 10 241 17 20 (euro0,10 per minuut)


    Succes!

  • Ik zou kiezen voor ABN AMRO omdat die ook van Fortis is in Nederland. (weet niet of zelfde geld voor belgie)

  • Ja, dit is al 1 vraag die is opgelost, maar dit lost nog steeds mijn uitbetalingsprobleem niet op.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Citaat van Ferhat.Remory

    Maar uitbetalen kan je toch met een Belgisch account ?


    Ja, maar op alle site's kan dit bijna altijd pas vanaf bv: 50EUR
    En ik heb steeds voorraad nodig voor beltegoedwissel.nl

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.06.12 13:38:28:

    Citaat van Fils

    Heb gelezen via Google dat veel Belgen een Nederlands bankrekeningnummer hebben.
    Is het voor zakelijke doeleinde of ben je er iets anders mee van plan ?


    Oow, dus zonder KvK nummer of btw nummer is het toegestaand als belg in nederland een 2de rekening te hebben?
    En het is ook mogelijk zo'n bakje voor online te bankieren te laten opsturen?
    Zodat ik niet naar nederland hoef te gaan voor zo'n bakje.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!