Is er een site waarbij je een email adress kan maken waarbij je alles kan kiezen naarmee bedoel ik wat voor de @ staat en wat erachter staat
Bij hotmail is dit:
@live.be
@hotmail.com
Maar zou dit zelf willen kiezen?
is dit mogelijk
Is er een site waarbij je een email adress kan maken waarbij je alles kan kiezen naarmee bedoel ik wat voor de @ staat en wat erachter staat
Bij hotmail is dit:
@live.be
@hotmail.com
Maar zou dit zelf willen kiezen?
is dit mogelijk
Je eigen domein te nemen. Dan kan je een e-mailadres aanmaken.
Als je dit bedoeld?
Wil volledig zelf kunnen kiezen maar aangezien ik geen domein heb met dit einde zal dit ook al niet lukken...
Daarmee dacht ik of er geen website bestaat waar je wel kan kiezen.
Ik heb zelf al liggen zoeken maar vindt niet meteen wat
moerstaal kheb je wel verschildende keuzes
[email protected] kan je doen, heb je enkel eigen domein nodig. Anders gaat het niet.
Ik wil namelijk iets van zoals:
[email protected] ofzo
Nee dat kan niet. En gelukkig maar. Stel je voor dat iedereen zomaar een email kon kiezen. Zou niet veilig zijn.
Als je zulke dingen kon dan kan je ook bijvoorbeeld [email protected] doen en gaan phishen.
ahn, oké bedankt!
Als iemand goede email server weet waar Toothless nog vrij is laat iets weten
bij je domeinen ? bv [email protected] ?
is het mogelijk dat ik de mails kan bekijken op het programma windows live mail mits ik deze altijd gebruik
Ja, die kan je gerust koppelen.
Domeinnaam is er meestal al vanaf euro7,00 per jaar incl. BTW. Dan komt er nog een e-mail hosting pakket bij +/- euro2,50 per jaar (afhankelijk van de provider, soms ook inclusief), dus voor max. euro10,00 per jaar incl. BTW heb je wat je wilt.
Citaat van L.GrootDomeinnaam is er meestal al vanaf euro7,00 per jaar incl. BTW. Dan komt er nog een e-mail hosting pakket bij +/- euro2,50 per jaar (afhankelijk van de provider, soms ook inclusief), dus voor max. euro10,00 per jaar incl. BTW heb je wat je wilt.
Mits het domein vrij is. Wat de TS denk ik nog niet volledig snapt
Citaat van scarfaceAls je zulke dingen kon dan kan je ook bijvoorbeeld [email protected] doen en gaan phishen.
Zelfs zonder account, is dat mogelijk hoor.. als je wilt kan ik je zo een email sturen vanaf het account: [email protected] ?
Het ontvangen van een reactie is alleen niet mogelijk, want dan ontvangt de echte eigenaar het, maar de meeste phishers laten je gewoon naar een fake website gaan.
Via php kan je zo mails versturen ja...
Citaat van h4x0r666
Zelfs zonder account, is dat mogelijk hoor.. als je wilt kan ik je zo een email sturen vanaf het account: [email protected] ?
Het ontvangen van een reactie is alleen niet mogelijk, want dan ontvangt de echte eigenaar het, maar de meeste phishers laten je gewoon naar een fake website gaan.
Oke wil ik wel eens zien dan wist ook niet dat dat kon.
Het is alleen dat je de headers van een mail in kunt zien en dat je kunt zien dat deze niet afkomstig zijn van de mailer. Hotmail en dergelijke checken deze headers om vroegtijdig phising en spam te voorkomen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!