Waar roep je je functie aan dan ? dit is aleen een functie het doet nog niks ?>
MySQL foutje
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Waar zou dat dan moeten gaan staan volgens jou?
-
Best wel grappig dat je je wachtwoord erin hebt staan, zoek hier artikel vam scarface. Hoe verbind je met een database
-
PHP
Toon Meer<?php $mysqli = new mysqli('host', 'gebruikersnaam', 'wachtwoord', 'database'); if (mysqli_connect_errno()) { printf("Er kan geen verbinding worden gemaakt"); } ?>
Je kan beter gewoon deze nemen is wat simpeler niet al die onnodige shit , omdat je al een class (oop) van mysqli had gevonden heb ik deze maar gebruikt !
-
Heb gen mysqli :p
-
Zucht ken je wel php dan kan je minstens een connectie script schrijven. :
PHP
Toon Meer<?php $h="localhost"; $u="user"; $p="password"; $d="database"; mysql_connect($h,$u,$p) or die (mysql_error()); mysql_select_db($d) or die (mysql_error()); ?>
Fouten voorbehouden heb jij ook nog wat te doen, Dit is basiskennis je moet ook even zelf wat leren ervan beginnen nu met oop terweil je het zelf nog niet snapt is ten sterkste af te raden.
Je begint een eigen media bedrijf daar zal php scripting ook onder vallen dan kan je toch ook niet alles op criminalspoint vragen ?>
-
Alles opgelost, de rest zijn simpel.
Bedankt allemaal!
:slotje: -
Beste di,
Graag nog even een vraag , wat heeft geholpen en hoe heb je dit probleem opgelost om mensen die mogelijk hetzelfde probleem hebben een handje op weg te helpen. Bedoel je met de rest is simpel personen of de rest van de kinderfoutjes in uw scripts ? Mocht het zo zijn dat het personen zijn dan vind ik dit een belediging !
Groeten Scary face.
-
Dit vond ik moeilijke fouten, de rest zijn voor mij op te lossen maar stuitte ik tegenaan.
Die connectie script van jou heeft mij geholpen:)
-
Oke bedankt, Mocht u nog verder tegen problemen aantstuiten kunt u mij altijd pm'n ! U reactie komt mischien voor sommige mensen verkeerd over dat dacht ik eerst ook maar bedacht me !
Een snelle tip : kijk http://www.phptuts.nl !, daar laten ze je van alles zien hoe alles werkt en hoe je dingen maakt , Ga niet met classe's prutsen van het web als je er niks van snapt dan kan je beter gewoon eerst mysql en php leren. Ga pas aan OOP beginnen als je er echt denkt voor klaar te zijn !
Het is zeker niet makkelijk als je het van plan bent uit de boeken te leren dan ben je fout bezig , dit heb ik ook gedaan en schoot er geen enkele barst me op !
Dan graag nu een :slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!