2 Fouten in me scripts

• Hallo ik heb 2 fouten in 2 scripts

Ik heb bij mijn Mysqlconection deze fout

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: unmatched parentheses at offset 0 in

en bij mijn register heb ik deze fout

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /www/c/r/i/*************/public_html/includes/functions.php on line 8

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /www/c/r/i/***********/public_html/register.php on line 170

Ik zal mijn register even posten

{KNIP CrimeClub scripts voeren wij een zero tollerance op gezien dit illegaal is!}

• Deze fouten zijn zo makkelijk op google te vinden... Ik ga hier niet eens tijd aan besteden.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• IK zou als ik jou was opnieuw beginnen, in het script zitten onnodige enters(Script veranderd van 432 naar 348 regels) en gebruik van <br> terwijl dat al verouderd is...

Ik heb het script wat aangepast en het wat overzichtelijker gemaakt,de bugs heb ik er niet uitgehaald aangezien die makkelijk op te lossen zijn zoals Jopitan al zei.

Je moet nog veel eraan veranderen indien je het echt goed wilt maken.

AUB:
    http://plaatscode.be/141791/

• Je hebt het over html5 volgens mij hoor <br> zit nog gewoon in html ! , Je moet html 5 gebruiken en in echo's neerplaatsen is veel beter !

• even scarface,

<br> is verouderd en klopt dat deze nog werkt <br /> is w3c standaard though werkt deze ook zoals je wilt.

En in html5 zit de br tag ook nog steeds?

Daarnaast @ ts;
    Deze functie's worden afgeraden te gebruiken vanwege dat deze door problemen of veiligheid of nieuwer beter wordt gemaakt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!