spam op mijn forum !

• http://www.udkschools.com/

Beste leden op mijn forum word het nogal idioot volgespamd, 10000 pagina´s ze bieden alemaal rotzooi aan hoe ga ik dit tegen ?

er zijn ook 3000 duizenden leden wat is dit voor een kinderachtig persoon , hij moet hier wel een tool voor gebruiken./

Wat kan je hier tegen doen spam is verboden toch ?

• Gooi recaptcha gelijk weg als je het hebt, is zowel irritant voor gebruikers en helpt niet echt, vooral met een hoop human spammers.
    Zorg voor een custom question on registration plugin, zorg dat de vraag UDK gerelateerd is dat alleen mensen met interesse het dus weten.
    Zorg daarnaast voor Fassam anti-spam en Spamalyzer en het zou oké moeten zijn.
    Cloudflare kan ook nog helpen.

• Citaat van Ferhat.Remory

Dat kan je opzoeken.

Inderdaad, jij gebruikt de forum software, dus kijk gewoon op hun mod site.
    De oplossingen die ik heb genoemd zijn voor veel fora al beschikbaar, zo niet kan je het opzoeken en naar de maker gaan en vandaar uit kan je makkelijk zelf een mod voor SMF maken.

• Ik denk dat hij eerder te maken heeft met de algemene spambots.. daar helpt even ip bannen niet mee hoor..

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Recaptcha plugin? Input veld buiten de gebruikers zichtveld maken? Vragen stellen die verifieren of je human bent of niet. Zoals een simpele rekensom van 3 getallen voluit geschreven.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Citaat van K.Rens

Maak een beveiliging zoals hier op cp dat men geen topic kan openen als het laatste topic dat werd geopend al van jou is.
    Same voor reacties.

Are you kidding me ?
    Dat is wel een hele slechte beveiliging, hoe zit dat met de de topics in de andere forums, en de oneindige spam replies ?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!