Ik heb nu helaas de hoop opgegeven:(
Hopelijk brengen Huntelaar en Van de Vaart wijzigen in het spel:)
Ik heb nu helaas de hoop opgegeven:(
Hopelijk brengen Huntelaar en Van de Vaart wijzigen in het spel:)
Wat een ramp wedstrijd !
2-1 Duitsland - Nederland
Ik denk dat Duitsland gaat winnen
Duitsland heeft gewonnen:D
Ja tuurlijk kuyt er nog in op de laatste 10 min dat help ! Wat een ramp aanstellende duitsers erbij die ene die ging liggen wat een mietje hij raakte hem niet eens iemand moet toch echt dat beelmatriaal op youtube posten/
De Coach nam slecht opstelling
En kuyt moest rond 60:00 inkomen maarja
Potverjandriepillenpap zoals mijn oma het zou zeggen, wat een finale ramp wat een blunder liggen we er nu uit ?
Mag Jesus ons bij staan of allah maar net waarvoor je gelooft !
Ey
Sorry maar ik ben een Belg en ik vind het grappig dat Nederland, die zogezegd 'lachend' Europees kampioen gingen worden zo zwak speelt.
Robben? Heeft die al 1 actie laten zien?
Maar goed, zo zijn er nog in de poole van Nederland(Ronaldo).
Ik vind als je zo 'slecht' speelt dat je niet verdient om door te gaan, dan heb ik liever dat er een klein en overwachte landje zoals Denemarken verder mag gaan.
Ik wens jullie alvast nog veel succes op het EK!
Ik wens belgie ook succes op een EK / WK als ze dat ooit halen..
Ben wel blij dat de sfeer tenminste goed is bij het team....(xD)
En de beste stuurlui staan weer aan wal hoor.. Het zal ook nooit eens een keer anders worden in de wereld, helaas.
Laat ik het zo zeggen: er is altijd een winnaar en een verliezer. Nederland speelde op het begin goed, vanaf de 20e minuut werd het slecht en vanaf de 60e minuut begon Nederland er echter weer in te komen en toen scoorden ze dus dat goal en bijna de gelijkmaker (die helaas werd geblokt door iemands buik).
Dus ja ze kunnen beter, maar wat ze gisteren aan het eind hebben laten zien was zeker niet slecht.
Daarnaast, wanneer was België ook alweer voor het laatste bij een EK? Oja in 2000 en hoe snel waren ze er toen uit? Ook in de eerste ronde. En wanneer zaten ze er daarvoor bij? In 1984 toen ze er ook direct bij de eerste ronde eruit lagen, dus als Belg moet je zeker geen kritiek hebben op het elftal van Nederland, aangezien Nederland maar drie keer niet heeft meegespeeld en Belgie slechts 4x wel, waarin ze maar 2x door de eerste ronde heen kwamen...
Citaat van L.GrootDaarnaast, wanneer was België ook alweer voor het laatste bij een EK? Oja in 2000 en hoe snel waren ze er toen uit? Ook in de eerste ronde. En wanneer zaten ze er daarvoor bij? In 1984 toen ze er ook direct bij de eerste ronde eruit lagen, dus als Belg moet je zeker geen kritiek hebben op het elftal van Nederland, aangezien Nederland maar drie keer niet heeft meegespeeld en Belgie slechts 4x wel, waarin ze maar 2x door de eerste ronde heen kwamen...
Met het enige verschil dat belgen al zeiden van, winnen dat gaan we nooit doen. Ook al hopen we van wel...
Terwijl hoeveel van jullie in het begin dachten dat jullie gingen winnen?
Oké, achter je ploeg staan is goed. En hopen dat ze winnen is logisch, maar er moet ook realistisch gekeken worden vind ik
Daarnaast doet het voor mij niet echt toe hoe de rode duivels het doen hoor
Voetbal is niet zo mijn ding
Geef mij maar tennis en veldrijden
Nee, maar er van uit gaan dat je gaat winnen dan er op hopen is en blijft iets anders.
Supporter spanje in intervieuw: 'Het zou mogelijk moeten zijn, maar de wedstrijden moeten wel nog gespeeld worden hé!'
Dat is een betere, realistischer commentaar als:
'Tuurlijk gaan wij winnen, wij zijn de beste...'
Fils.
Het WK 2 jaar geleden is dan wel 2e plaats geworden. Maar dat hoeft niet te betekenen dat nederland daardoor onverslaanbaar wordt.
Spanje stond/staat ook 1e op die wereldranglijst en ook die verliest zijn/haar eerste wedstrijd.
Jou vergelijking naar het verleden kan bij deze direct naar de toiletpot!
Als je iemand zegt 'wij gaan winnen, zeker weten' en dan verliezen, dan moet je maar tegen kritiek kunnen.
Had je gezegd 'het is mogelijk om te winnen, we kunnen zeker winnen, maar het kan spannend worden' en als je dan verliest, dan komt er gewoon minder kritiek.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!