Citaat van L.GrootPersoonlijk vind ik dat PaySafeCard alleen voor geregistreerde ondernemingen toegestaan moet worden. Uiteraard denk ik dit mede omdat ik zelf ook een KvK-nummer heb, maar ook omdat een website (of bedrijf) met een KvK-nummer gewoon veel veiliger en vertrouwder is. PaySafeCard accepteert zelf ook alleen geregistreerde ondernemingen, dus waarom zouden PSP's überhaupt al non-geregistreerde ondernemingen toestaan?
Om even ontopic te gaan:
- Het is mogelijk, alleen zul je de aanroepen die je naar TP doet moeten aanpassen en wellicht een beetje code / parameters moeten aanpassen. Het lijkt me dus niet super veel werk.
Daar ben ik het niet mee eens want bijvoorbeeld een maffia spel zal niet gauw een KVK nemen, laat staan een contract krijgen van de KVK omdat een eigen maffia spel nou niet echt een onderneming is. Ook zal een webshop niet gauw Paysafecard ondersteunen, kijk dat je van iDeal zegt dat je daar een KVK nodig hebt is logisch, maar PSC wordt nauwelijks gebruikt bij bijvoorbeeld een webshop, dus waar garandeer je dan meer veiligheid over?
Maar ik vraag me af waarom zijn wallie script het niet doet, ik heb aan de mijne helemaal niks veranderd en toen wallie verdween en het Paysafecard werd veranderde mijn wallie betaling automatisch naar een Paysafecard betaling.
Weet je zeker dat je wallie betaalscript wel heeft gewerkt toen wallie nog gewoon bestond?