Wallie to paysafecard

• Citaat van L.Groot

Persoonlijk vind ik dat PaySafeCard alleen voor geregistreerde ondernemingen toegestaan moet worden. Uiteraard denk ik dit mede omdat ik zelf ook een KvK-nummer heb, maar ook omdat een website (of bedrijf) met een KvK-nummer gewoon veel veiliger en vertrouwder is. PaySafeCard accepteert zelf ook alleen geregistreerde ondernemingen, dus waarom zouden PSP's überhaupt al non-geregistreerde ondernemingen toestaan?

Om even ontopic te gaan:
    - Het is mogelijk, alleen zul je de aanroepen die je naar TP doet moeten aanpassen en wellicht een beetje code / parameters moeten aanpassen. Het lijkt me dus niet super veel werk.

Daar ben ik het niet mee eens want bijvoorbeeld een maffia spel zal niet gauw een KVK nemen, laat staan een contract krijgen van de KVK omdat een eigen maffia spel nou niet echt een onderneming is. Ook zal een webshop niet gauw Paysafecard ondersteunen, kijk dat je van iDeal zegt dat je daar een KVK nodig hebt is logisch, maar PSC wordt nauwelijks gebruikt bij bijvoorbeeld een webshop, dus waar garandeer je dan meer veiligheid over?

Maar ik vraag me af waarom zijn wallie script het niet doet, ik heb aan de mijne helemaal niks veranderd en toen wallie verdween en het Paysafecard werd veranderde mijn wallie betaling automatisch naar een Paysafecard betaling.

Weet je zeker dat je wallie betaalscript wel heeft gewerkt toen wallie nog gewoon bestond?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van sukel

Daar ben ik het niet mee eens want bijvoorbeeld een maffia spel zal niet gauw een KVK nemen, laat staan een contract krijgen van de KVK omdat een eigen maffia spel nou niet echt een onderneming is. Ook zal een webshop niet gauw Paysafecard ondersteunen, kijk dat je van iDeal zegt dat je daar een KVK nodig hebt is logisch, maar PSC wordt nauwelijks gebruikt bij bijvoorbeeld een webshop, dus waar garandeer je dan meer veiligheid over?

Maar ik vraag me af waarom zijn wallie script het niet doet, ik heb aan de mijne helemaal niks veranderd en toen wallie verdween en het Paysafecard werd veranderde mijn wallie betaling automatisch naar een Paysafecard betaling.

Weet je zeker dat je wallie betaalscript wel heeft gewerkt toen wallie nog gewoon bestond?

Weet je wel waar je het over hebt?

• Citaat van crimz

Nou als je op crimeplace.nl
    Inlogt met demo en demotest
    Dan zie je dat zo..
    De eigenaar waar ik dat script van kocht zij dat deze altijd heeft gewerkt...

Iemand vond het weer zo nodig om de wachtwoord van de demo account te veranderen, echt triest en sad als je zo'n sul bent die dat doet.

EDIT:

Ik weet al wat je probleem is, jij gebruikt niet de API maar de kant en klaar module, deze roep jij op je site op via een link en deze link is outdated. Je moet bij targetpay even opnieuw bij de kant en klaar module de betalingen toevoegen en dan de oude link in je scripts naar de betaalpagina veranderen naar de kloppende.

• Nou de layout code heb ik wel verandert..
    Welke link moet ik dan veranderen ??

Bellen:

• Je bellen maakt geen gebruik van de kant en klaar module zie ik dus de verandering aan de RLTO is voldoende ;)

Alleen je wallie maakt gebruik van de kant en klaar module, post je wallie script is?

• Belcervice wallie

Walliestart.php

Walieafgerond.php

• Het is heel makkelijk hoor :O
    Je zet de php code op de juiste plek en dan bij de echo waar staat dat de betaling gelukt is zet je de mysql query voor het bijvoegen van de credits/VIP account.

• Ook vind ik mollie wel oplichters hoor, van een wallie van 10euro krijg je 7.50 terug.. Vind ik wel geld afpakkerij.

Maarja ieder wat wils, als jij van je tientje inkomsten 7,50 overhoud, zelf weten

Ik denk dat je als je de API had van wallie, paysafecard het best even een mailtje kan sturen.. dat is ook een oplossing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!